Skocz do zawartości

Kolin101

Members
  • Liczba zawartości

    282
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

Kolin101's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. "Polska premiera filmu już 30 kwietnia." Jak to ? Tak wcześnie ??? przeciez na końcu tych wszystkich trailerów pisze że 7 maja
  2. Miazga i respekt za graficzną część filmu oraz za montaż, jednak jak już inni pisali historia trochę nudna i twarz tej dziewczynki tez na starszą wygląda. Ale mimo to ja bym nawet tego zakończenia sam nie zrobił więc jeszcze raz wielki szacun!
  3. yeah to lubie :D Dużo robotów rozwałka i akcja :D
  4. Kolin101

    Kanciaste modele

    Ok dzięki pomogło.
  5. Kolin101

    Kanciaste modele

    ale o to chodzi czy to i w grze się utrzyma. Nie wiem czemu tak sie dzieje. Czasmi jak modeluje jest ok nie ma takich załamań a czasami wlasnie tak to wyglada...
  6. Witam. Dawno się tu nie udzielałem gdyż zrobiłem sobie przerwę w grafice a jak powróciłem to od razu mam pewien problem. Otóż chodzi o kanciastą bryłę modelu. Często tak miałem ale używałem mesh smooth w ostatecznej fazie ale teraz jest to model do gry i nic nie poradzę mesh smoothem. żeby pokazać o co mi chodzi zapodam fotke w załaczniku. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić to proszę o odpowiedź i z góry dzięki. Dokladniej chodzi o te kanty z przodu sedesu.
  7. Tylko teraz sprzedać ten projekt i za 10 lat kupić sobie jedno z mieszkań :D
  8. Jak włączyć/pokazać ten panel w którym tworzy się obiekty wybiera modyfikatory itp chodzi mi o ten panel po prawej stronie max'a? Jakims cudem go wyłączyłem i to nawet nie wiem kiedy :D
  9. Kolin101

    wygładzenie siatki

    zwykły smooth idealnie pasuje do tego co mam więc go zostawie jak mówisz że do gier pasuje.
  10. Kolin101

    wygładzenie siatki

    hmm to jest NURMS czy NURBS bo oba sa dostępne w internecie :P I jeszcze się zapytam jak działa obcja "smooth" w 3ds max'ie nie mesh albo turbo smooth tylko samo "smooth". Jak jej używam siatka lepiej zaczyna wyglądać (dokładnie tak jak chcę :D) ale zato ilość poly się nie zmienia, czy w grze będzie nadal kanciasta czy będzie dobrze wyglądać ?
  11. Chciałbym się spytać czy jest jakaś inna funkcja nić mesh i turbo smooth do wygładzania siatki. Te oba trochę aż za bardzo ją wygładzają bo turbo robi z 1,5k 9k a mesh robi z 1,5k około 5k już na pierwszym poziomie, a mi potrzeba czegoś takiego co by najwyżej potroiło gęstość czyli żeby z tych 1300 poly zrobiło maksimum do 3,5k. Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Za kilka lat w domu to każdy będzie miał różowego niedźwiedzia na platynowym łańcuchu :D
  13. Kolin101

    Czarne plamy w viewporcie

    hmm można usunąć bo już naprawiłem. I tamten mój temat niżej też :P
  14. Kolin101

    Do usunięcia.

    Juz problem rozwiązany można usunąć wątek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności