Skocz do zawartości

Klaud

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Manchester/UK

Klaud's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Klaud

    postać LP: czerwony kapturek

    jak dla mnie to jeden z najlepszych modeli lp jaki widziałem, szczególnie po nałożeniu texturek, ale nie znam sie na tym jeszcze za bardzo. Gratuluje. Tez chciałbym takie coś umieć zrobić. A tak przy okazji, co to jest pelt mapping?
  2. Klaud

    Pojazd 3d: Rower

    jeszcze raz poprawiłem oświetlenie i teraz myślę, że już naprawde jest dobrze i nie zamierzam już nic zmeniać. Popracowałem trochę nad texturami budynku i ciekaw jestem co sądzicie. Czekam na krytykę, może jest chociaż troche lepiej. Zabieram sie za zmiany w materiałach roweru, zgodnie z zaleceniami fachowców czyli Was. A póki co napiszcie co myślicie o nowych texturkach budynku.
  3. No to zamieszczam kolejny render. Poprawiłem kadr na ile to było możliwe (biorąc pod uwage moje ograniczone umiejętności). Kamera dostała teraz standardowy obiektyw 35 mm i ustawiona w normalnej poziomej pozycji. Powalczyłem też ze światłami. Kluczowe stanowi target direct z cieniami typu Area Shadow; rozpraszające zwykły omni, do tego jeszcze sky light i light tracer. To na razie tyle. Czekam na dalsze sugestie co do opisanych wyżej aspektów i biorę sie do teksturek. A tak w ogóle to przeniosłem wątek do WIP, ale jakoś nikt nie chce sie wypowiedzieć. Powiedzcie co myślicie, bo bardzo licze się z waszym zdaniem jako doświadczonych forumowiczów
  4. Klaud

    Pojazd 3d: Rower

    No to zamieszczam kolejny render. Poprawiłem kadr na ile to było możliwe (biorąc pod uwage moje ograniczone umiejętności). Kamera dostała teraz standardowy obiektyw 35 mm i ustawiona w normalnej poziomej pozycji. Powalczyłem też ze światłami. Kluczowe stanowi target direct z cieniami typu Area Shadow; rozpraszające zwykły omni, do tego jeszcze sky light i light tracer. To na razie tyle. Czekam na dalsze sugestie co do opisanych wyżej aspektów i biorę sie do teksturek.
  5. ok wiec przeniosłem swój nieszczesny rower do WIPa i zabrałem sie do przeróbek zgodnie z waszymi wskazówkami. Zacząłem od poprawienia kadru i ustawienia swiatła kluczowego, nic poza tym jeszcze nie ruszałem. Czyli oczywiści brakuje tu jeszcze paru swiateł i gruntownego przerobienia texturek, ale już teraz zamieszczam próbny render, żebyście powiedzieli co myślicie o tym teraz i dorzucilil jeszcze pare sugestii.
  6. Tylko nie bardzo wiem jak to wszystko przenieśc do WIP. Pomocy!!!
  7. Dobra, przenoszę mój rower do WIP i zabieram sie do roboty przy przeróbkach. Zacznę od świateł. Potem texturki. Nie wiem czy uda mi sie przerobić kadr bo wszystkie modele sa utworzone i ustawione mniej więcej pod taki kadr. Założeniem tego projektu było eksponowanie roweru, ale zobacze co uda mi sie zrobić. Mam nadzieje, że nadal moge liczyc na wasze oceny postepów i pomoc. Pozdro
  8. Ok dzięki za gorzkie słowa krytyki, postaram się poprawić te wszystkie rzeczy. Tylko może niech mi ktoś powie co jest nie tak z tym oświetleniem i kadrem (który mówiąc na marginesie ustawił mój tutor), Może ktoś podpowie mi też co moge dodać jeśli chodzi o tekstury budynku, nie chciałem przesadzić z pęknieciami i chropowatościami, ale może przesadziłem w drugą stronę. To jest moja pierwsza poważna praca o takim charakterze dlatego nie wszystko może być wporzo. Dzieki za krytykę i proszę o jakieś dalsze wskazówki
  9. To jest praca końcowa kursu 3D Envaironment. Została wykonana w całości w MAXie, bez użycia zewnętrznych rendererów. Mój tutor już wyraził o niej swoje zdanie, ale ja jestem ciekawy, co myślą o niej inni. Zapraszam i liczę na konstruktywną krytykę.
  10. Klaud

    \"Uśpienie\" ANIMACJA

    przepiekne, ale co dalej? pozdrawiem i czekam.
  11. Świetnie Ci idzie. Na razie mi się podoba. A tak na marginesie, ponieważ pracujesz nad owadem to chciałem spytać o jakies referencje dla pająków. Własnie takiego jednego robie i mam mały problem z teksturką. A ten twój model to robisz w maxie? Czy to jest editable poly? Pozdrówka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności