Skocz do zawartości

Zestaw PC: 6000 zł


kermity2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

jestem grafikiem 2D, moja dziewczyna jest architektem wnętrz.

Chcemy kupić stację bez monitora i bez systemu windows.

Komputer będzie używany do pracy, nie do gier.

Ja pracuje na programach:

- pakiet adobe (photoshop, in design, ilustrator)

- corel draw

Dziewczyna na programach:

- 3ds max

- v-ray

- Auto Cad

Tak naprawdę składamy komputer dla Niej, jak jej pójdzie to i mi ;)

Mamy na zestaw 6000 pln.

Pisałem na morele.pl i byliśmy w sklepie Bit computer.

Ale mam wrażenie, że dostaliśmy dwa różniące się od siebie zestawy.

Dziewczyna wykonuje skomplikowane wizualizacje (architektury, wnętrz)

Nie znamy się na podzespołach do tego rodzaju programów, dlatego zdajemy się na Waszą pomoc.

 

Z tego co czytałem to najważniejszy jest procesor, karta grafiki, płyta główna, ram (czyli wszystko ;))

Chcielibyśmy w przyszłości rozbudowywać naszą stację, także te podzespoły fajnie by było

gdyby teraz nas nie ograniczyły i dały możliwości ich rozbudowy (nie od zera).

 

Ja chciałbym zacząć składać to na częściach np:

 

http://www.morele.net/procesor-intel-core-i7-5820k-lga2011-64bit-3-3ghz-140w-15mb-box-bx80648i75820k-660963/

 

http://www.sferis.pl/p/346118-plyta-glowna-asus-x99-pro-x99-lga-2011-3-pcx-dzw-glan-sata3-usb3-raid-ddr4-sli-crossfire.html

 

Ale nie wiem czy starczy jeszcze na pozostałe rzeczy kasy.

 

 

Przesyłam dwie wyceny jakie dostaliśmy.

 

Morele.pl - tu wydaje mi się że procesor jest za słaby i płyta główna.

[TABLE=width: 700]

[TR]

[TH=align: center]Lp.[/TH]

[TH=align: center][/TH]

[TH=align: center]Nazwa[/TH]

[TH=align: center]Ilość[/TH]

[TH=align: center]Cena netto[/TH]

[TH=align: center]Cena brutto[/TH]

[TH=align: center]Wartość netto[/TH]

[TH=align: center]Wartość brutto[/TH]

[/TR]

[TR=class: tr2]

[TD=align: center]1[/TD]

[TD=align: center]702239_0_i48.jpg[/TD]