Skocz do zawartości

[plakat] niedoświadczony pozna tajniki ;)


Gość User190

Rekomendowane odpowiedzi

Gość User190

Hejka!

Wczoraj w nocy (ok. 12ej) w sytuacji kryzysowej zostałem poproszony o zrobienie plakatu. Jako, że na plakacie nie znam się za bardzo (a właściwie to zupełnie!!) machnąłem w godzinkę takie coś jak na obrazku na dole. Jest trochę nieprzemyślany i niedopasowany, ale miało być szybko, a nie pięknie :)

Człowiek uczy się przez całę życie dlatego chciałbym, żebyście napisali co zrobiłem źle, jakie są główne wytyczne przy robieniu plakatu, może jest jakaś galeria sław plakatu. IMHO to bardzo ciekawa forma użytkowa, która daje olbrzymie pole do popisu.

Nie mogę w necie znaleźć nic na temat robienia plakatów, dlatego proszę Was o opinię - w końcu absolwentów ASP mamy tu trochę :)

 

piknikplakatgb7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Na plakacie sie nieznam, ale napisze co mi w tym niepasuje :)

- linia odcinajaca trawe od lasu

- malo widoczne napisy, zobacz jakby wygladalo z grubszymi obrysami

- czcionke dalbym grubsza - cos w stylu SwitzerlandInserat

Troche trzeba popracowac nad kompozycja, bo tu wszystko jest rozrzucone - napisy kazdy w innym miesjcu - powoduje to maly chaos ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

O założeniach projektu nie dyskutujmy ;) Miałem godzinę na wymyślenie czegoś, co kojarzy się z koszem i piknikiem :) Organizatorzy stawiają głównie na promocję koszykówki wśród dzieci, a dzieci muszą przybyć z rodzicami.. bo to w końcu tylko dzieci :)

Plakaty na stronce bardzo fajne - ostatnio zafascynował mnie plakat, bo to chyba najtrudniejsza ze wszystkich form przekazu, a nikt nie docenia plakaciarzy :) Sam bym nie doceniał, gdybym nie spróbował ;)