Skocz do zawartości

Laptop do 3D


Azriel

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem całkiem początkujący w 3D, używałem trochę 3Ds Maxa, ale tylko tak ogólnie, żeby się zorientować o co w tym chodzi. Potrzebuję laptopa w cenie 3000-3500 zł. Wiem, że lepszy byłby komputer stacjonarny, ale potrzebuję laptopa, więc decyzji nie zmienię :P Będę go też używał do gier, oczywiście nie nowości, bo wiem, że w tej cenie to nie znajdę dobrej maszyny. Byłbym wdzięczny za wszystkie propozycje i sugestie :)

 

Edit: Pomocne byłoby nawet info na co zwracać uwagę, przy kupnie. Jaka firma, matryca, grafika, procesor, ile ramu i co tam jeszcze przyjdzie wam na myśl.

Edytowane przez Azriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ja niedawno kupiłem Dell Studio 1749 i jak narazie sobie chwalę, więc polecam, choć jest to model bardziej multimedialny, ale procesor i grafikę ma ok

 

p.s. kupowałem ze sklepu kuplaptopa, znalazłem go na allegro, ale kupiłem osobiście w ich salonie w Rzeszowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wziąć coś z lepszą grafiką a gorszym procesorem czy na odwrót?

Jest sens brać 17" zamiast 15"?

 

Edit: Co sądzicie o laptopach Acer? Np. coś takiego:http://allegro.pl/cena-szok-acer-7741-7740-core-i5-4-640-hd5650-win7-i1194117134.html

 

Edit 2: Czy ATI Mobility Radeon HD 5650 będzie lepszy niż GeForce GT 330M?

Edytowane przez Azriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wziąć coś z lepszą grafiką a gorszym procesorem czy na odwrót?

Jest sens brać 17" zamiast 15"?

zależy czy będziesz miał drugi monitor, i jakiej mobilności sprzętu wymagasz

Edit 2: Czy ATI Mobility Radeon HD 5650 będzie lepszy niż GeForce GT 330M?

www.notebookcheck.pl... ale jak w użytkowaniu to nie wiem, ja mam HD5650 w swoim i nie narzekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach