turbodiesel Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 mam wielki problem przy exporvie z Rhino do 3Dmaxa 5, chodzi o to że efekt exportu jest niedopuszczalnie zniekształcony. Po imporcie do 3dstudio ( jako meshe ) robią się dziury, dziwne cienie zagłębienia, co pokazują poniższe screeny. Co tu zrobić by się ładnie exportowało? czy potrzeba servis packa do rhino? (działam na 3) próbowałem już power translator od npower, ale problem pozostał.
turbodiesel Napisano 11 Marzec 2004 Autor Napisano 11 Marzec 2004 mój numer gg :4314061 , [email protected]
SansSerif Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 zmien temat. sprobuj rozwiazania z eksportem do pliku .stl opisanego przez Bzyku http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9514 edit: rhino jest bardzo face`o zerny wiec daj wieksza dokladnosc, przy eksporcie masz podglad wiec probuj do skutku. moze tak sie dziac jesli felga nie jest jednym obiektem a eksportujesz kilka na raz. zrob ladny blend lub fillet pomiedzy ramionami a obrecza, zezre to nastepne kilka tysiecy faceow ale bedzie ladnie blyszczec w maksi jak dasz chromik :D
Bzyku Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Najlepiej na poczatku pobawic sie tym suwakiem :) on zmienia tylko te dwie wartosci \"angle\" i \"aspect ratio\" potem mozemy dodatkowo siatke wyregolowac detailem i wartosciami \"min/max edge lenght\" poprostu trzeba troche potestowac, sprawdzac :). No i oczywiscie exportowac nie do 3ds tylko do Stl choc to dziwne ale jest to lepsze rozwiazanie. ps.A akdsn zawsze napiszesz to co ja bym chcial :) i musze siedziec i wymyslac co tu jeszcze dodac :D. ps2.Ale fajnie ze jest ktos jeszcze kto moze pomagac z rhino
rOOmOOn_BCX Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Spróbuj exportować jako IGES, obiekty zostaną exportowane jako NURBSy, może to pomoże. 3dsmax całkiem dobrze importuje IGESy. ..Pozdrówka..
Bzyku Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Napisze to jeszcze raz :) przy wmiare prostych obiektach mozna sie posluzyc np. \'Power Translators-em\' lub tez \'Power RhinoToMax\' ale przy bardziej zlozonych okiektach nie obedzie sie bez przykonwertowania \"nurbs to mesh\" wiec lepiej sie nauczyc tego niz sie potem meczyc z iges-mi z ktorymi sa w maxie same problemy.
zipper Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 swiezo co \"ukonczylem\" moja ostatnia prace w rhino ... render = max + brazil ... wszystko exportowalem IGES\'ami i wszystko pieknie ... warto jednak pamietac o tym ... ze surface\'y musza byc ze shrinkowane ... (ShrinkTrimmedSrf) bo inaczej ryzyko bugow w eksporcie znacznie wzrasta, warto rowniez zadbac o odpowiedni direction kazdej plaszczyzny ... i sklejenie wszystkiego co ma byc jedna plaszczyzna ... z wlasnego i nie tylko doswiadczenia wiem ze najwiecej problemow jest z exportem obiektow takich jak np. felgi ... mozna wtedy pomoc sobie exportujac plaszczyzny ktore sie kaszania jako IGES\'y jako standardowe meshe ... pomaga. :) to chyba wszystko ... zycze wszystkim powodzenia ... (sobie rowniez) :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się