sayonerka Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Wiec w watku wypowiadalem sie nie tylko po to, by sobie pogadac i pomarudzic, lecz po to by z wami powalczyc i nieco sie poduczyc. Jak juz pisalem, narazie wykonalem zaledwie jeden model LW, wiec bez waszej pomocy pewnie nie dam sobie rady. Model - znowu MetalSlug. Poczatkowo mial to byc czolg, lecz Ardeni go juz podebral, wiec do szczesliwej rodzinki postaram sie dodac robocika, ktorym steruje postac ze srodka. Niestety mam tylko dwa jego ujecia i to w dodatku dosc mocno sie rozniace. Bede sie opieral glownie na orginalnym concepcie. Wszystkim powodzenia i wytrwalosci - licze na was! ;)
kurt_hectic Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 elo elo , ja niezaleznie od tematu zapytam jeszcze raz.... czy ty mnie znasz?
sayonerka Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Ok. Po raz kolejny musialem sie wpakowac w trudna dla mnie bryle, no ale coz, poddac sie nie mam zamiaru. Oto ofekty dotychczasowej dlubaniny (czyli lodowka i pralka ;) ). Ktora wersja nadaje sie bardziej i co ewentualnie w niej zmienic? Ja sklaniam sie w strone wersji drugiej, ale chetnie poslucham waszych opini. Pozdrawiam!
ftorek Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 druga moim zdaniem duzo lepiej oddaje ksztalt (co prawda wiecej kosztuje w trianglach, ale i tak na razie nie masz nic innego :D pzodoro
sayonerka Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Dzieki ftorek za odpowiedz. Cos na to wyglada, ze jedynie Ty mozesz mi pomoc, chociaz czytalem, ze podobno chodzi w tej zabawie o nauke. Nic to. Walczyc bede do konca, chociazby sam (tylko w jakim celu na forum, to juz zupelnie inna sprawa). Tyle narazie jest, ale nie wiem jak rozwiazac laczenie nog i lap. Z conceptu wynika, ze sa to kule z jakimis wzmocnieniami po bokach, ale chyba nie sprawdzi sie to w praktyce (jak widac, narazie sa to wlasnie ubogie sphery). Jesli moglbym dostac jakas podpowiedz, to moglbym pokulac sie dalej (a jak na przykladzie siatki, to juz zupelnie byloby cudownie). Acha, narazie sa konczyny ladnie zaokraglone, ale obawiam sie, ze jak zrobie mu plecaczek, to troche tych kraglosci bedzie trzeba odjac, bo juz mam 1800 :| Eee nie jest zle, wlasnie zobaczylem, ze zostawilem kosci nog. Bedzie wiec z 400 mniej ;) Pozdrawiam.
ftorek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 hyhy - ty sie nie uam tylko dzialaj co do modelu - nie wiem - pokaz siatke - teraz wyglada jakos dziwnie - jedne elementy masz mocno okragle a inne kwadratowe jakies... (w sensie - nawet jesli tak jest na koncepcie to i tak jakos to odstaje...) brakuje mi tutaj 'technicznosci' - badz co badz to jest maszyna a wyglada jak jakas organika z wsadzonymi kwadratowymi pazurami... pobaw sie grupami wygladzania - sproboj odciac tego babla ktory jest kabina... (to i tak wyjdzie poozniej na texturce mysle - ale na tym poziomie ulatwia 'czytanie' obiektu) moze raczej pogrob te naramienniki zamiast zalatwiac to 2 poligonami... pozdroawmai
Por@szek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Dopoki nie pokazesz siatki ciezko bedzie sie wypowiedziec, co musialbys zmienic/poprawic. Natomiast pamietaj ze to jest LP wiec nie musisz oddawac wszystkich detali, typu idealna okraglosc, srubki w 3d itd. Ma byc podobny ale z takim limitem nigdy nie bedzie identyczny. Edit -> fajnie Cie widziec w game arcie. Dawno tutaj nie witales ;) Chyba z rok jak nie wiecej ;]
sayonerka Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Dzieki Panowie! Wiec staram sie zachowac te kraglosci, gdyz wydaje mi sie, ze to jest najbardziej charakterystyczna cecha tego robota. Przeciez to taki przerosniety skafander astronauty, a i w grze jest najlzejsza z maszyn do siania zniszczenia. Mysle, ze w druga strone, czyli zrobienie z niego kwadratowego kloca, nie bedzie problemem, tyle ze gdzie by go tu pociac i jak by zyskal na wygladzie? Zamieszczam siatki. Lapa - tak jak pisalem sa to narazie sphery i nie wiem jak sie do tego zabrac, bardzo uciesza mnie wasze sugestie. Noga - jakotako toto sie zgina, ale nie wiem czy tak moze byc? Tymczasem robie plecaczek i czekam na wasze sugestie. Dzieki i pozdrawiam! Ps. fajnie ze pamietasz Por@szek ;) nom, ach te latka leca.. mam nadzieje, ze moja nieobecnosc bedzie mozna zobaczyc w znacznie lepszych texturkach ;) Ok. Plecak skonczony (przy laczeniu usunie sie te niepotrzebne trisy przy otworach). Oraz nieudolne proby z laczeniem lapy (jest wygieta w bok i w dol - nie wyglada zle, ale chyba niezbyt to ladne rozwiazanie?). No to tyle moglem zrobic bez waszej pomocy, czekam na wskazowki. Pozdrawiam.
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 nic Ci nie odpowiem, bo nie raczyles\as odpowiedziec na moje pytanie ;(
ftorek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 hahahahha - brawo kurt - tak dalej.... plecaczek daje rade - bez jakiesj rewely - ale daje rade... pozdor ps. laczenie uapy - nie bardzo widac gdzie to sie zgina (w sensie widac gdzie - ale nie wynika to z siaty tylko jak sie lekko pomyslii - wiec nie jest oczywiste...) lzoessaa
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Kilka fixow Teraz jezeli mam cos Ci do powiedziec. Kopule bym zrobil przezroczysta i w srodku jakies male co nieco(tj, to co jest na koncepcie ;]). Latwiej Ci bedzie jak ja zdetachujesz do osobnego obiektu .Nie widze za dobrze ale sprawdz czy masz powycinane scianki ktore sa nie widoczne, np dosuniete do jakiegos obiektu etc. Bo nie moge sie naliczyc tych 1800. Zapodaj jak mozesz screeny -> perespektywa lewa przod, perespektywa prawa tyl. tak aby caly obiekt byl w kadrze. Moze jeszcze cos znajde. 3msie staruszku. (jednak pamietales :P, ale mi twojego gadulca wtopilo wiec jak bedziesz mial wene to sie odezwij)
sayonerka Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 No to sie nazywa fachowa pomoc - dzieki wielkie brachu! ;) Postaram sie to wszystko poprawic i wstawic te pozostale rzuty. Tymczasem uswiadomilem sobie, ze przeciez to robot, wiec lapa nie musi byc jedna caloscia, jak ludzkie ramie. Wymyslilem, ze moze to byc tak rozwiazane, co wy na to (bo tu tez beda na siebie trisy zachodzic)? Czyli w kuli otwor, w ktorym znajduje sie nastepna wieksza niz otwor kula (gdzies juz widzialem w realu takie rozwiazanie, ale nie moge sobie przypomniec co to bylo). Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!
sayonerka Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Podbijamy topic ;) Ok. To sa rzuty po poprawkach, oraz ze zrobionym wnetrzem kabiny. Widac, ze zostalo mi jeszcze troche trojkacikow w zapasie, wiec moze dorzuce tam joysticki, ktore sa na concepcie. Co do reszty, to moze zrobic te lufy w 3d? Pewnie by lepiej wygladalo? Por@szek - to co zaznaczyles przy kolanie, to wlasnie kosci, przez ktore wyszlo mi tak duzo trisow. A co do przedostatniego, to specjalnie ten gad tam jest, bo jak widac na concepcie, ta lapa powinna miec wglebienie i chyba glupio wygladalo by to takie plaskie? Jeszcze raz wielkie dzieki i czekam na dalsze sugestie, bo czasu coraz mniej, a mapowanie LP w Max'sie bede robil po raz pierwszy. Dydydydy ;) Pozdrawiam!
sayonerka Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 Ok. Tutaj przede wszystkim podziekowania dla Pana Por@szek i Pana ftorek za okazana pomoc. Dzieki wam mial szanse powstac ten klocek ;) To chyba tyle. Jakby ktos mial jakies uwagi, to sie nie krepowac ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się