Napisano 29 Sierpień 20159 l Dokończyłem mojego potworka. :) Powstawał długo ale to była dla mnie masa nauki i doświadczenia. Krytyka mile widziana. Sam mam do niego dużo zastrzeżeń i nie jestem za bardzo zadowolony z efektu końcowego ale wydaje mi się że opłacało się to dokończyć. Dzięki za feedback do WIPów. Soft: Zbrush, Blender, Substance Designer, render w Marmoset Toolbag 2. Potworek - 50k tris, mapy 4k Podest - 3k tris, mapy 2k Na artstation możecie obadać go w 3d w przeglądarce. Jak macie dobre internety to zrobiłem również wersje hi-res, po 80mb każda: Poza 1 - http://bit.ly/1fNiYWe Poza 2 - http://bit.ly/1JDeVrJ Edytowane 29 Sierpień 20159 l przez Monio
Napisano 29 Sierpień 20159 l Ogólnie przyjemnie się patrzy na stwora. Kilka rzeczy mi nie pasuje, np. "gatunkowy" misz masz, ryj straszliwego potwora, a reszta ciała jak z bajki ;) Sam nie wiem, może to wina kolorystyki... No i wada anatomiczna w postaci braku szyi. Good job :) Pozdr.
Napisano 29 Sierpień 20159 l Podoba mi się, ładne kolory, ale osobiście zrobiłbym go w mrocznej kolorystyce, pasowałby wtedy jako mutacja do gry S.T.A.L.K.E.R. Jedno co mi się zdecydowanie nie podoba to podłoże na, którym pozuje, za mało tam się dzieje. Gratulacje ukończenia! :)