kato555 Napisano 15 Marzec 2018 Napisano 15 Marzec 2018 Witam Wymodelowałem wieże czołgową ze splajnów obrysowanych na wręgach z Małego Modelarza i nałożyłem na to mod Surface. Teraz chciałbym zrobić w nim jakieś wyciągnięcia, otwory, itp. Użyłem mod Editable Poly. Moim oczom ukazał się widok jak na załączniku. Czy jest jakieś polecenie, które automatycznie połączy wszystkie te punkty czy muszę zrobić to ręcznie? Bez tego chyba nie da się zrobić jakichkolwiek modyfikacji w bryle.
mitic Napisano 16 Marzec 2018 Napisano 16 Marzec 2018 tu sobie pooglądaj:https://www.youtube.com/watch?v=XLhp6s3jd78generalnie najlepiej było by to modelować ręcznie poly modellingiem dbając o geometrię siatki tak żeby dało się na nią wrzucić turbosmooth..... zobacz sobie pod hasłem hard surface modelling
kato555 Napisano 16 Marzec 2018 Autor Napisano 16 Marzec 2018 Dzięki za link. W przyszłości na pewno się przyda. Niestety mam ograniczony czas. Sporo czasu zajęło by mi teraz wymodelowanie tego tak jak na filmie. Dlatego interesuje mnie czy z tym co zrobiłem inną metoda da się jeszcze coś zrobić.
stormwind Napisano 16 Marzec 2018 Napisano 16 Marzec 2018 (edytowane) Daj edit poly poniżej symmetry. Kolejność modyfikatorów ma duże znaczenie, a tu do tego trafiłeś na bardzo nietypowy błąd maxa w interpretacji. Btw, możesz później pracować dalej na tej bryle metodą wskazaną przez Mitica, bo masz dobrą bazę. Ręczne modelowanie prędzej czy później stanie sie uciążliwe. Zmniejsz ilość seps w Surface i nad edit poly dodaj meshsmooth. Nie obędzie się zapewne w dostosowaniu bazy do bryły. I nie przejmuj się jeżeli od razu nie będzie doskonale, ta metoda daje efekty proporcjonalnie do ilości czasu na praktykę. Edytowane 16 Marzec 2018 przez stormwind
mitic Napisano 16 Marzec 2018 Napisano 16 Marzec 2018 jeszcze filmiki Grant'a Warwick'a polecam- np ten i zreszą inne z jego kanału tak samo..
Rekomendowane odpowiedzi