PePeZBA Napisano 19 Marzec 2018 Napisano 19 Marzec 2018 (edytowane) Witam!Gdy używam ProOptimizer na meshu, aby zredukować liczbę poligonów oczywistym jest, że UV map od razu się przez to sypię. Czy jest jakiś sposób, aby temu zaradzić i pozostawić tekstury na miejscu?PODGLĄD: https://i.imgur.com/IGANOiC.png https://i.imgur.com/cyJsfi7.pngDziękuje.PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer Edytowane 19 Marzec 2018 przez PePeZBA
PePeZBA Napisano 19 Marzec 2018 Autor Napisano 19 Marzec 2018 PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer
Pawelkos Napisano 19 Marzec 2018 Napisano 19 Marzec 2018 Tak na przyszlosc zebys musial szukac dodatkowych narzedzi wystarczy ze zaznaczysz opcje "Keep Textures" w seksji "Materials and UV's"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się