PePeZBA Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 (edited) Witam!Gdy używam ProOptimizer na meshu, aby zredukować liczbę poligonów oczywistym jest, że UV map od razu się przez to sypię. Czy jest jakiś sposób, aby temu zaradzić i pozostawić tekstury na miejscu?PODGLĄD: https://i.imgur.com/IGANOiC.png https://i.imgur.com/cyJsfi7.pngDziękuje.PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer Edited March 19, 2018 by PePeZBA Link to comment Share on other sites More sharing options...
PePeZBA Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Tak na przyszlosc zebys musial szukac dodatkowych narzedzi wystarczy ze zaznaczysz opcje "Keep Textures" w seksji "Materials and UV's" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now