PePeZBA Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 (edytowane) Witam!Gdy używam ProOptimizer na meshu, aby zredukować liczbę poligonów oczywistym jest, że UV map od razu się przez to sypię. Czy jest jakiś sposób, aby temu zaradzić i pozostawić tekstury na miejscu?PODGLĄD: https://i.imgur.com/IGANOiC.png https://i.imgur.com/cyJsfi7.pngDziękuje.PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer Edytowane 19 Marzec 2018 przez PePeZBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PePeZBA Napisano 19 Marzec 2018 Autor Share Napisano 19 Marzec 2018 PORADZIŁEM SOBIE. Użyłem Batch ProOptimizer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Tak na przyszlosc zebys musial szukac dodatkowych narzedzi wystarczy ze zaznaczysz opcje "Keep Textures" w seksji "Materials and UV's" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się