PatrycjaLe Napisano 31 Marzec 2018 Napisano 31 Marzec 2018 Cześć, mam taki problem, mam ustawionego V-Raya w ustawieniach silnika, ale nadal renderuje mi czarny obraz plus wyskakuje komunikat jak widać na załączonym screenie "error: Could not obtain a license (0)". To znaczy, że wywaliło mi V-RAya i muszę go instalować na nowo, czy coś w ustawieniach programu mogło się przestawić?
pecet Napisano 31 Marzec 2018 Napisano 31 Marzec 2018 Jak u mnie się to działo to wystarczyło przełożyć dongle do innego portu USB.
PixelDomain Napisano 5 Kwiecień 2018 Napisano 5 Kwiecień 2018 (edytowane) Mam ten sam problem! Dongiel nie działa, napisałem do supportu z prośbą o przeniesienie licencji z dongla na online. No i byłoby git, gdyby nie to, że ich strona license server nie działa! Szlag by to! Klienci czekają, zlecenia stoją a ja z gołą dupą w szczerym polu... EDIT: Support dał radę. Wklejam co mi przysłali i co rozwiązało problem: Could you please do the following in order to clean and re-install the V-Ray Online license server : 1. Please uninstall V-Ray Online license server from your Start menu>Control Panel> Add remove programs 2. Make sure to delete the folder C:\Program Files\Chaos Group\VRLService 3. Go to the folder "C:\Program Files\Common Files\ChaosGroup" and delete all files and folders except "vrlclient.xml", which is needed. 4. Please download and install the latest V-Ray Online license server 5.0.1 from our web site: https://download.chaosgroup.com/?product=48 After the installation is completed, please check if the V-Ray Online license server status page "localhost:30304" is available and you are able to click "Online licensing" > Enable and enter your credentials Edytowane 5 Kwiecień 2018 przez PixelDomain
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się