belialek Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Witam, W jaki sposób mogę wykonać płaszczyznę tak, aby nie zasłonić wszystkich otworów? Dołączam screen z tego jak jest teraz i co chciałbym osiągnąć. Wrzucenie modyfikatora Cap Holes powoduje, że wszystkie otwory są zasłonięte - nawet jeżeli zaznaczam tylko zewnętrzne krawędzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Cap może zamknąć tylko jeden obszar na raz. Możesz zrobić z tego jeden otwór, jeżeli najpierw połączysz przynajmniej jeden edge z mniejszych otworów z innym z większego używając bridge, zrobisz tak dla każdego z otworów i tak zostanie Ci jeden otwór do zamknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
belialek Posted May 15, 2018 Author Share Posted May 15, 2018 Dziękuję - chyba się udało :) Te pozostałe linie na płaszczyźnie trzeba/powinno się jakoś usunąć/poprawić czy tak też jest dobrze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 wrzuć modyfikator Turn To Poly i zaznacz obie opcje Link to comment Share on other sites More sharing options...
belialek Posted May 15, 2018 Author Share Posted May 15, 2018 Po tym modyfikatorze jest tak jak w załączniku - bawiłem się wszystkimi opcjami :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Tak i wcześniej też było dobrze, nawet jeżeli masz widoczną jedną płaszczyznę o wielu wierzchołkach, to tak na prawdę też masa trójkątów z wyłączoną widocznością krawędzi miedzy nimi. Możesz to zobaczyć i ręcznie edytować opcjami [edit tri] panelu edit edges w w edit poly. Modyfikator, który polecił Ci Polka dot, zapobiega niepoprawnemu dzieleniu sie poligonu. możesz też zaznaczyć problematyczny poligon i wybrać w edit poly - retriangulate ale modyfikator daję większą kontrolę nad takimi elementami. (pamiętaj że nie musisz dawać go na cały obiekt, możesz najpierw oddzielić problematyczne poligony, dodać modyfikator i połączyć z powrotem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now