Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Może wiecie jak zmienić w ustawieniach, żeby połączyło mi vertexy? Są mega blisko siebie, chcę zrobić z nich jeden vertex. Poniżej daję przykładową sytuację, ale to już któryś raz, program ma kaprys, raz mi pozwoli zweldować dwa punkty, albo scalić collapsem (conect też próbowałam), ale zazwyczaj nie pozwala. Drodzy forumowicze, dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić, bo nie ukrywam, że martwi mnie to, bo model staje się "nieczysty" przez to... ;/ (próbowałam nadawać też różne wartości weldowania). Proszę bardzo o pomoc :

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli te trzy bryły są zamknięte (na co wskazuje modyfikator Shell w stacku) to musisz je "otworzyć" usuwając w dolnej poly na górze, a w górnej poly na dole. Nie wiem czy trochę nie zamotałem, ale tak w skrócie to nie da się zweldować ścianek dwóch boxów, za to przykładowo dwa prostopadłe do siebie plane'y już tak.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Jeśli te trzy bryły są zamknięte (na co wskazuje modyfikator Shell w stacku) to musisz je "otworzyć" usuwając w dolnej poly na górze, a w górnej poly na dole. Nie wiem czy trochę nie zamotałem, ale tak w skrócie to nie da się zweldować ścianek dwóch boxów, za to przykładowo dwa prostopadłe do siebie plane'y już tak.

 

Pozdrawiam.

 

Tak, rozumiem o co chodzi. Dziękuję za zwrócenie na to uwagi i za odpowiedź. Swoją drogą wykombinowałam jeszcze inny sposób. Konwertuję do mesha, collapsuję co trzeba i z powrotem wracam do poli. Mam nadzieję, że to się na mnie nie zemści w czasie renderingu, ale na razie działa ;P

Pozdrawiam :)

Napisano

bo trzeba wykasować face,tak aby między wertexami była pusta przestrzeń,wtedy weld - spawanie będzie działać,weld nie działa,jeżeli 2 osobne poligony boxy mają ściany,między dwoma boxami,musi być pusta przestrzeń,aby weld działał.

Napisano

czasem nie pozwoli zweldować, jeśli masz odwrócone poligony. zawsze miej na obiekcie aktywną opcję Backface Cull w object properties - wtedy będziesz wyraźnie widzieć które poligony trzeba "odwrócić" opcją Flip w editable poly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.