Napisano 20 Wrzesień 20186 l Cześć od jakiegoś czasu tworzę model i w jednym miejscu (wlot powietrza) chciałem zastosować siatkę. Dla oszczędności poly/tris postanowiłem ją zrobić przy pomocy maski oraz funkcji opacity, która jest dostępna w Substance Painter. Wszystko wyszło tak jak trzeba ale po eksporcie map oraz tekstur i wrzuceniu tego do Marmoset zaczynają się schody. Nie wiem jak podpiąć mapy aby na polygon nanieść "maskę" opacity. Wybieram każdą z opcji dostępnych w Marmo i nie uzyskuję efektu siatki. Mapę podpinam pod kanał "transparency" i staram się uzyskać zamierzony efekt na funkcjach "cutout", "dither", "add", niestety z marnym skutkiem. Gdzie popełniam błąd? Wrzucam screen z SP abyście mieli podgląd tego na jakim efekcie mi zależy.
Napisano 20 Wrzesień 20186 l Autor Bardzo dziękuję za pomoc. Rzeczywiście zmiana kanału z Alpha na inny (R, G, B) załatwiła sprawę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto