Napisano 25 Październik 20186 l Fajna, klimatyczna Pracka. Pokazał byś zbliżenie na twarz dziewczyny? Jestem ciekawy jak ci wyszła jej ekspresja. Wgięcie na latarni mogło by być bardziej mechaniczne.
Napisano 25 Październik 20186 l Autor Latarni nie podrzezbialem. Model powstal w mayce pod SubD. Pogialem go w zetce ale juz nie zezbilem bo scena i tak juz muliła. Nad expresja pani zbytnio sie nie rozwodzilem. Chyba jeden dzien z kulki. Potem pocialem juz czesci ciala jak pod kiecka nie bylo widac. Moznaby nad nia jeszce popracowac. W sumie moglem i brwi zrobic i rzesy ... ale juz pani w pozie i strasznie niewygodnie sie pracowala jak tak polokowane w swiecei Zetki. Pani powstala chyba w 2 dni. Potem juz bawilem sie zrobieniem ciucha i włosów. Zreszta przebieg powstania pracy jest w teczce. Pani praktycznie powstala w miejscu gdzie siedzi. Wstepnie glowke tylko w osi swiata zaczalem ale potem po przetransportowaniu i nie wygodnie sie rzezbilo. Perspektywa Zetki zmienia sie w zaleznosci od wielksoci sceny. Mozna rzec ze wszystkie obiektyw tworza bounding boxa dla perspektywy. Chyba pierwsza taka pseudoscenka w Zbrushu. Mailem dodac jeszcze kosz z rozsypanymi różami ale jak otworzyłem scene w pracy to mi się odechciało. Zrobiłem kilka PBR do photoshopa i troche podkręciłem by nie bylo tak szaro. Pora na coś nowego. Tylko nie wiem czy nie coś z sekcji TD skrypciki albo wlosy w Xgenie. Dziś nawet tutek zacząłem oglądać. Jak ADHD pozwoli to skończe. Edytowane 25 Październik 20186 l przez Sebazx6r
Napisano 26 Październik 20186 l Dobrze ci wyszła ta panienka. Ciuszki na niej świetnie leżą, i fajne ma nogi ;) Włosy na Hydzie wyglądają super ale na lasce powinny być delikatniejsze. Ciekawe co ci wyjdzie w xgenie.
Napisano 26 Październik 20186 l Autor Wlosy sa z xgena tylko je wyekstrudowalem troche i bo byly przeswity. Fajniej wygladaly ciensze no ale mowie lyso bylo. W worku sa inne wersje.W xgenie glownie podsymulwaomem miotajac panna lewo prawo. Sukienka wymodelowana ncloathem w pewnym sensie ;). W sumie Hyde cichy to tez proste szapy plus constrainy w ncloath. Wrzucalem do wip'a ale podlinkuje. To jest wczesniejsza wersja. Falbanka na texturze z alpha a wlasciwie pelna czernio w RGB bo zBrush inaczej interpretuje przezroczystosc.