Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajna, klimatyczna Pracka. Pokazał byś zbliżenie na twarz dziewczyny? Jestem ciekawy jak ci wyszła jej ekspresja.

 

Wgięcie na latarni mogło by być bardziej mechaniczne.

Napisano (edytowane)

Latarni nie podrzezbialem. Model powstal w mayce pod SubD. Pogialem go w zetce ale juz nie zezbilem bo scena i tak juz muliła.

Nad expresja pani zbytnio sie nie rozwodzilem. Chyba jeden dzien z kulki. Potem pocialem juz czesci ciala jak pod kiecka nie bylo widac. Moznaby nad nia jeszce popracowac. W sumie moglem i brwi zrobic i rzesy ... ale juz pani w pozie i strasznie niewygodnie sie pracowala jak tak polokowane w swiecei Zetki. Pani powstala chyba w 2 dni. Potem juz bawilem sie zrobieniem ciucha i włosów. Zreszta przebieg powstania pracy jest w teczce. Pani praktycznie powstala w miejscu gdzie siedzi. Wstepnie glowke tylko w osi swiata zaczalem ale potem po przetransportowaniu i nie wygodnie sie rzezbilo. Perspektywa Zetki zmienia sie w zaleznosci od wielksoci sceny. Mozna rzec ze wszystkie obiektyw tworza bounding boxa dla perspektywy.

Chyba pierwsza taka pseudoscenka w Zbrushu. Mailem dodac jeszcze kosz z rozsypanymi różami ale jak otworzyłem scene w pracy to mi się odechciało. Zrobiłem kilka PBR do photoshopa i troche podkręciłem by nie bylo tak szaro.

Pora na coś nowego. Tylko nie wiem czy nie coś z sekcji TD skrypciki albo wlosy w Xgenie. Dziś nawet tutek zacząłem oglądać. Jak ADHD pozwoli to skończe.

 

zVB4Ju8.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Dobrze ci wyszła ta panienka. Ciuszki na niej świetnie leżą, i fajne ma nogi ;)

 

Włosy na Hydzie wyglądają super ale na lasce powinny być delikatniejsze. Ciekawe co ci wyjdzie w xgenie.

Napisano

Wlosy sa z xgena tylko je wyekstrudowalem troche i bo byly przeswity. Fajniej wygladaly ciensze no ale mowie lyso bylo. W worku sa inne wersje.W xgenie glownie podsymulwaomem miotajac panna lewo prawo. Sukienka wymodelowana ncloathem w pewnym sensie ;). W sumie Hyde cichy to tez proste szapy plus constrainy w ncloath. Wrzucalem do wip'a ale podlinkuje. To jest wczesniejsza wersja.

 

 

Falbanka na texturze z alpha a wlasciwie pelna czernio w RGB bo zBrush inaczej interpretuje przezroczystosc.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności