tomerk Napisano 11 Listopad 2018 Share Napisano 11 Listopad 2018 Hej. Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pat3D Napisano 12 Listopad 2018 Share Napisano 12 Listopad 2018 Witam Nie szkoda Ci kasy na ten cały soft użyty do tego projektu, pewno 60-70 tyś za wszystkie, by stworzyć w zasadzie takie "niby nic" ? Co dało by się również w darmowym Blenderze pewno porównywalnej jakości? Nie znam tych wszystkich programów ale zapewne nici to jakieś proceduralny 1-click, więc gdzie tu twoja twórczość, bo model czaszki i kolorowe światła da się na 100% wymodelować i oświetlić w Blenderze. Mnie się średnio całość podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 12 Listopad 2018 Autor Share Napisano 12 Listopad 2018 Dzikie pat3D. W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem. W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 12 Listopad 2018 Share Napisano 12 Listopad 2018 Wygląda spoko. Animacja pewnie była by kozacka ;) Dobrze, że nie dałeś się wciągnąć w niepotrzebną dyskusję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 13 Listopad 2018 Autor Share Napisano 13 Listopad 2018 Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 13 Listopad 2018 Share Napisano 13 Listopad 2018 Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 14 Listopad 2018 Autor Share Napisano 14 Listopad 2018 Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej. Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 16 Listopad 2018 Share Napisano 16 Listopad 2018 Świetna robota, miło popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 18 Listopad 2018 Autor Share Napisano 18 Listopad 2018 Dziękuję bardzo ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 20 Listopad 2018 Share Napisano 20 Listopad 2018 Bardzo fajna praca :) Az mam ochotę w końcu się Houdiniego nauczyć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 20 Listopad 2018 Autor Share Napisano 20 Listopad 2018 Dziękuję Blinq. Trudy ten Houdini, i w sumie większość jego opcji to dla mnie czarna magia... ale i tak będę się uczył :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi