tomerk Napisano 11 Listopad 2018 Napisano 11 Listopad 2018 Hej. Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk
pat3D Napisano 12 Listopad 2018 Napisano 12 Listopad 2018 Witam Nie szkoda Ci kasy na ten cały soft użyty do tego projektu, pewno 60-70 tyś za wszystkie, by stworzyć w zasadzie takie "niby nic" ? Co dało by się również w darmowym Blenderze pewno porównywalnej jakości? Nie znam tych wszystkich programów ale zapewne nici to jakieś proceduralny 1-click, więc gdzie tu twoja twórczość, bo model czaszki i kolorowe światła da się na 100% wymodelować i oświetlić w Blenderze. Mnie się średnio całość podoba.
tomerk Napisano 12 Listopad 2018 Autor Napisano 12 Listopad 2018 Dzikie pat3D. W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem. W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.
michalo Napisano 12 Listopad 2018 Napisano 12 Listopad 2018 Wygląda spoko. Animacja pewnie była by kozacka ;) Dobrze, że nie dałeś się wciągnąć w niepotrzebną dyskusję!
tomerk Napisano 13 Listopad 2018 Autor Napisano 13 Listopad 2018 Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.
keajra Napisano 13 Listopad 2018 Napisano 13 Listopad 2018 Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej.
tomerk Napisano 14 Listopad 2018 Autor Napisano 14 Listopad 2018 Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej. Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.
blinq Napisano 20 Listopad 2018 Napisano 20 Listopad 2018 Bardzo fajna praca :) Az mam ochotę w końcu się Houdiniego nauczyć ;)
tomerk Napisano 20 Listopad 2018 Autor Napisano 20 Listopad 2018 Dziękuję Blinq. Trudy ten Houdini, i w sumie większość jego opcji to dla mnie czarna magia... ale i tak będę się uczył :-)
Rekomendowane odpowiedzi