Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni.

Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai.

 

Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk

 

d9f03472298061.5be4461c15d9d.jpg

99082e72298061.5be4461c16800.jpg

204c6b72298061.5be4461c16278.jpg

a2750c72298061.5be571b2d069f.jpg

3b84c372298061.5be5669637d90.jpg

ec2b5572298061.5be571b2cff03.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

Nie szkoda Ci kasy na ten cały soft użyty do tego projektu, pewno 60-70 tyś za wszystkie, by stworzyć w zasadzie takie "niby nic" ?

Co dało by się również w darmowym Blenderze pewno porównywalnej jakości?

Nie znam tych wszystkich programów ale zapewne nici to jakieś proceduralny 1-click, więc gdzie tu twoja twórczość, bo model czaszki i kolorowe światła da się na 100% wymodelować i oświetlić w Blenderze. Mnie się średnio całość podoba.

Napisano

Dzikie pat3D.

W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem.

W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.

Napisano

Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.

Napisano
Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej.

 

Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności