Yarek68 Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 Witam wszystkich Czy może ktoś doradzić, jak pozbyć się ciemnych odbić na szkle, gdzie światło przechodzi przez kilka szyb. Oświetlenie dome vray, enviroroment biały. z góry dziękuje za pomoc i zamieszczam obrazek i ustawienie materiału szkła.
stormwind Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 Zwiększ jeszcze max depth w refraction i reflection, jeżeli nie pomoże to możliwe, że masz ustawiony override max depth w zakładce global switches w render setup.
Yarek68 Posted December 10, 2018 Author Posted December 10, 2018 ... ... override max depth mam nie zaznaczone, a podnoszenie max depth jeszcze powiększa efekt.
Yarek68 Posted December 10, 2018 Author Posted December 10, 2018 .. ale zwiększyłem override max depth w zakładce global switches w render setup do 7, i chyba problem zniknął. Jutro jeszcze sprawdzę dokładniej.
Yarek68 Posted December 11, 2018 Author Posted December 11, 2018 ... max depth w zakładce global switches w render setup do 7. Pomogło. Dziękuję.
Yarek68 Posted December 14, 2018 Author Posted December 14, 2018 ... A czy ktoś wie, jak można zwiększyć przepływ światła przez szybę, mam wrażenie, że szyba pochłania za dużo światła, elementy za nią są trochę za ciemne?
stormwind Posted December 14, 2018 Posted December 14, 2018 Jesli chcesz "oszukać" użyj mteriału VRayOverrideMtl używając bardziej transparentnego szkła w GI https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Override+Material+|+VRayOverrideMtl Mozesz tez regulowac fog w refraction, chociaż wg mnie wygląda naturalnie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now