Yarek68 Napisano 7 Grudzień 2018 Napisano 7 Grudzień 2018 Witam wszystkich Czy może ktoś doradzić, jak pozbyć się ciemnych odbić na szkle, gdzie światło przechodzi przez kilka szyb. Oświetlenie dome vray, enviroroment biały. z góry dziękuje za pomoc i zamieszczam obrazek i ustawienie materiału szkła.
stormwind Napisano 7 Grudzień 2018 Napisano 7 Grudzień 2018 Zwiększ jeszcze max depth w refraction i reflection, jeżeli nie pomoże to możliwe, że masz ustawiony override max depth w zakładce global switches w render setup.
Yarek68 Napisano 10 Grudzień 2018 Autor Napisano 10 Grudzień 2018 ... ... override max depth mam nie zaznaczone, a podnoszenie max depth jeszcze powiększa efekt.
Yarek68 Napisano 10 Grudzień 2018 Autor Napisano 10 Grudzień 2018 .. ale zwiększyłem override max depth w zakładce global switches w render setup do 7, i chyba problem zniknął. Jutro jeszcze sprawdzę dokładniej.
Yarek68 Napisano 11 Grudzień 2018 Autor Napisano 11 Grudzień 2018 ... max depth w zakładce global switches w render setup do 7. Pomogło. Dziękuję.
Yarek68 Napisano 14 Grudzień 2018 Autor Napisano 14 Grudzień 2018 ... A czy ktoś wie, jak można zwiększyć przepływ światła przez szybę, mam wrażenie, że szyba pochłania za dużo światła, elementy za nią są trochę za ciemne?
stormwind Napisano 14 Grudzień 2018 Napisano 14 Grudzień 2018 Jesli chcesz "oszukać" użyj mteriału VRayOverrideMtl używając bardziej transparentnego szkła w GI https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Override+Material+|+VRayOverrideMtl Mozesz tez regulowac fog w refraction, chociaż wg mnie wygląda naturalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się