Napisano 7 Grudzień 20186 l Witam wszystkich Czy może ktoś doradzić, jak pozbyć się ciemnych odbić na szkle, gdzie światło przechodzi przez kilka szyb. Oświetlenie dome vray, enviroroment biały. z góry dziękuje za pomoc i zamieszczam obrazek i ustawienie materiału szkła.
Napisano 7 Grudzień 20186 l Zwiększ jeszcze max depth w refraction i reflection, jeżeli nie pomoże to możliwe, że masz ustawiony override max depth w zakładce global switches w render setup.
Napisano 10 Grudzień 20186 l Autor ... ... override max depth mam nie zaznaczone, a podnoszenie max depth jeszcze powiększa efekt.
Napisano 10 Grudzień 20186 l Autor .. ale zwiększyłem override max depth w zakładce global switches w render setup do 7, i chyba problem zniknął. Jutro jeszcze sprawdzę dokładniej.
Napisano 11 Grudzień 20186 l Autor ... max depth w zakładce global switches w render setup do 7. Pomogło. Dziękuję.
Napisano 14 Grudzień 20186 l Autor ... A czy ktoś wie, jak można zwiększyć przepływ światła przez szybę, mam wrażenie, że szyba pochłania za dużo światła, elementy za nią są trochę za ciemne?
Napisano 14 Grudzień 20186 l Jesli chcesz "oszukać" użyj mteriału VRayOverrideMtl używając bardziej transparentnego szkła w GI https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Override+Material+|+VRayOverrideMtl Mozesz tez regulowac fog w refraction, chociaż wg mnie wygląda naturalnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto