Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga.

 

Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji.

 

[video=youtube_share;Xq7QjYL6s04]

Edytowane przez SUPER_OkO
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki wielkie za komentarze ;)

 

Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.

Napisano

Cześć,

Bardzo ładny system :)

Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane?

Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter?

Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos.

 

Z góry dzięki i pozdrowienia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności