Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga.

 

Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji.

 

[video=youtube_share;Xq7QjYL6s04]

Edytowane przez SUPER_OkO

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak zawsze Pro ...chociaż wolę jokera ...ale raczej z sentymentu do jokera niż z kunsztu animacji

Napisano

Naprawdę fajnie to wygląda. Ile morpherów poszło w ruch aby uzyskać tyle ekspresji?

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za komentarze ;)

 

Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.

Napisano

Cześć,

Bardzo ładny system :)

Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane?

Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter?

Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos.

 

Z góry dzięki i pozdrowienia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności