SUPER_OkO Napisano 5 Maj 2019 Napisano 5 Maj 2019 (edytowane) Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04] Edytowane 5 Maj 2019 przez SUPER_OkO
natas Napisano 6 Maj 2019 Napisano 6 Maj 2019 Jak zawsze Pro ...chociaż wolę jokera ...ale raczej z sentymentu do jokera niż z kunsztu animacji
JmTm00 Napisano 6 Maj 2019 Napisano 6 Maj 2019 Naprawdę fajnie to wygląda. Ile morpherów poszło w ruch aby uzyskać tyle ekspresji? Pozdrawiam
SUPER_OkO Napisano 8 Maj 2019 Autor Napisano 8 Maj 2019 Dzięki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.
aresso Napisano 16 Maj 2019 Napisano 16 Maj 2019 Cześć, Bardzo ładny system :) Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane? Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter? Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos. Z góry dzięki i pozdrowienia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się