Napisano 5 Maj 20195 l Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04] Edytowane 5 Maj 20195 l przez SUPER_OkO
Napisano 6 Maj 20195 l Jak zawsze Pro ...chociaż wolę jokera ...ale raczej z sentymentu do jokera niż z kunsztu animacji
Napisano 6 Maj 20195 l Naprawdę fajnie to wygląda. Ile morpherów poszło w ruch aby uzyskać tyle ekspresji? Pozdrawiam
Napisano 8 Maj 20195 l Autor Dzięki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.
Napisano 16 Maj 20195 l Cześć, Bardzo ładny system :) Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane? Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter? Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos. Z góry dzięki i pozdrowienia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto