SUPER_OkO Posted May 5, 2019 Share Posted May 5, 2019 (edited) Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04] Edited May 5, 2019 by SUPER_OkO Link to comment Share on other sites More sharing options...
natas Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Jak zawsze Pro ...chociaż wolę jokera ...ale raczej z sentymentu do jokera niż z kunsztu animacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Naprawdę fajnie to wygląda. Ile morpherów poszło w ruch aby uzyskać tyle ekspresji? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted May 8, 2019 Author Share Posted May 8, 2019 Dzięki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresso Posted May 16, 2019 Share Posted May 16, 2019 Cześć, Bardzo ładny system :) Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane? Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter? Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos. Z góry dzięki i pozdrowienia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now