Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

Z myślą o moim ulubionym 3D community (zaraz obok grupy na fb Zbrush Poland :D), chcę Wam pokazać proces powstawania mojej nowej postaci - Milesa Moralesa z nowego, animowanego SpiderMana. 

Pewnie jesten ciut młodszy od większości z Was i uliczna moda, rap i podobne klimaty są mi bardzo bliskie, stwierdziłem że jest to postać typowo pode mnie.

Nad modelem pracuję już długo, pewnie 2-3 miesiące, po godzinach. Pracy mam przy tym od groma, z czego połowę czasu zajęły mi buty (konkretny model: Air Jordan 1 Spider-Man). 

Cały projekt robię we wszystkich softach jakie znam, póki co bazuję na Mayi (do retopo, uv i podobnych spraw technicznych), 3dsMaxie (do modelowania i pod render), VRaya, pakietu Substance (Painter, Designer, zaraz Alchemist), Marvelous (do ubrań) i oczywiście Zbrusha (sculpting/high poly). Posiłkuję się Quixelem do wypalania lepszych map, ew. konwertowania obecnych, po skończonej postaci na pewno skorzystam z Megascans do enviro.

 

Dla zainteresowanych outfitem, póki co mamy: buty AJ1 SpiderMan, szorty bazowane na modelu Carhartta, bluza BAPE, pasek OffWhite, kurtka Alpha Industries. W przygotowaniu leci plecak The North Face. Jest to wszystko dość istotne, bo kondycja street/hypewearu na świecie jest teraz bardzo wysoka i trochę nie ma miejsca na randomowe ubrania w tej specifice 😄

 

Wrzucam ostatnie 2 test rendery, sukcesywnie będę umieszczał nowe i starsze, z opisem co i jak było zmieniane.

Walcie pytania/cokolwiek śmiało w komentarzach.

 

SpiderMan_11.jpg

SpiderMan_09.jpg

Edytowane przez piotrkujko

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności