Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam wykonany szereg ukończonych rzeźb, oto one:

1. Alien

spacealie_qsahshe.png

2. Mauzoleum

mauzoleum_qsahshx.png

3. Kosmol

yosheck4p_qsahshn.png

4. Dino - rendering w ZBrushu

dino2jpg_qsahshw.jpg

5. Klasyczny ork - rendering w Modo, skład w Affinity

ork-fullp_qsahsha.png

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • pomału pomału. znaki i kolory to jest bardzo proste. wpięcie tekstur paintera do modo i uzyskanie tego mikrodetalu, który w dodatku jest względnie podobny do oryginału to była batalia życia... siedzia

Napisano
  • Autor

nowa sprawa w starym wątku. udało mi się uzyskać nową jakość materiałów. to jest pierwszy obraz, w którym mi to wyszło i widać, jaki to ma potencjał. są to tekstury z substance paintera wyrenderowane w modo. 

56jpg_qarheaq.jpg

niektóre miejsca są trochę gorsze, szczególnie cała noga po lewej stronie.
zobaczę jak to dalej się rozwinie, bo na razie ledwo liznąłem paintera.

detal najlepiej wygląda na pełnym przybliżeniu.

Edytowane przez benton

Napisano

Render tego mecha jest strasznie nieczytelny.  Wygląda jak z jakiegoś aluminium.

Napisano
  • Autor

cienie zostały wyczyszczone przez świetlisty materiał. póki co mam takiego wip-a

1617png_qarshxr.png

Napisano
  • Autor

w końcu się udał chyba do końca transport tekstur z paintera do modo. ciężko szło, myślałem że sobie wygereneruję i już będzie cacy, a tu w modo wyszedł bohomaz. ostatecznie rezultat mi pasuje, szczególnie podoba mi się mikrodetal

unreal4k2_qaranss.jpg

zakręcił mnie ten mosiężny design, tekstura nie odrzuca i wcale się nie zlewa, bo to nie jest komercja na sekundę patrzenia, tylko trzeba sobie pojeździć wzrokiem po powierzchni. tam jest sporo wyraźnej treści

unreal4k3_qaransa.jpg

tu jeszcze co mi wyszło w painterze na modelu testowym

wip2PNG_qaranap.png

Napisano

Może jakieś wariacje w kolorze albo namalowane znaki itp. Ten testowy jest dużo ciekawszy dzięki takim bajerom. na twoim tak wszystko jakby się zlewa w jedną bryłę, chociaż jest tam masa detali.

Napisano
  • Autor

pomału pomału. znaki i kolory to jest bardzo proste. wpięcie tekstur paintera do modo i uzyskanie tego mikrodetalu, który w dodatku jest względnie podobny do oryginału to była batalia życia... siedziałem po 10 godzin intensywnie w nocy i w dodatku jako pionier tematu, bo nic nigdzie nie ma, żeby ktoś tu to już zmontował. wcale nie musiało się udać, w dodatku długo wychodziło niedostatecznie.

Edytowane przez benton

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności