Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuję nad tłami do gry przeglądarkowej. Wydaje mi się, że są ok, ale nie wiem, może za długo się gapię na nie. W każdym razie, nie jest to jeszcze taki poziom, jaki chciałbym, żeby był, ale szczerze mówiąc, nie wiem za bardzo, jak to dalej pociągnąć. Patrzę na to: https://www.artstation.com/artwork/RYqYQE i jest przepaść. Z drugiej strony, pykło już prawie 25 godzin nad tym - na mój gust, za długo.

tourney_bg.jpg

dungeon_entrance_v3.jpg

  • Like 3
Napisano

Ok, tak więc postarałem się trochę pospłaszczać i poupraszczać poniektóre formy, zwłszcza środek obrazka, gdzie jest największe zagęszczenie obiektów. Zgasiłem też zdeka niebo, bo zdaje mi się, że było zbyt konkurencyjne dla jaskini, która ma być numero uno. Chyba lepiej, co?

tourney_bg_2.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Fajna atmosfera, takie wrażenie starego obrazu, szczególnie jaskinia i góry w tle 🙂

Jeśli chodzi o to co można by inaczej zrobić to myślę, że przydałoby się trochę nad perspektywą popracować. Nie sądzę, żeby na tym etapie się to dało zmienić, ale może przy następnych coś pomoże 🙂 Konkretnie chodzi mi o to, że horyzont jest bardzo wysoko, patrzymy się z punku ponad namiotem i wozem.

spacer.png

Gdyby była jakaś sugestia, że stoimy np. na skale to jeszcze ujdzie, ale tutaj obserwator najwyraźniej stoi na drodze. Czyli albo ma 4 metry wysokości albo lewituje. To powoduje, że praca nie "wsysa" tak bardzo bo punkt widzenia jest nienaturalny. Rzuciłem okiem na prace, które podlinkowałeś i spójrz na to: spacer.png

Horyzont jest generalnie na linii głowy, plus minus. Teren trochę pagórkowaty, ale horyzont jest gdzieś w okolicach tej linii.

Może więc takie ujęcie byłoby lepsze:

spacer.png

spacer.png

Ludziki dla skali. Nie wiem jaki był brief i na ile to ma być takie "obiektywne" ujęcie a na ile z punktu widzenia człowieka, ale wydaje mi się, że niższy punkt widzenia będzie lepiej podkreślał bycie w danym miejscu 🙂

Edytowane przez SebastianSz
Napisano

Dzięki, dobry tip. Faktycznie teraz jak patrzę, to jest to takie trochę oderwane. Ludzików sobie nie podstawiałem, i to był błąd. Trochę problematyczne jest to, że to tło pod interfejs i z dołu będzie zakryte, ale z tego z pewnością dałoby się wybrnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności