Sewer Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Pracuję nad tłami do gry przeglądarkowej. Wydaje mi się, że są ok, ale nie wiem, może za długo się gapię na nie. W każdym razie, nie jest to jeszcze taki poziom, jaki chciałbym, żeby był, ale szczerze mówiąc, nie wiem za bardzo, jak to dalej pociągnąć. Patrzę na to: https://www.artstation.com/artwork/RYqYQE i jest przepaść. Z drugiej strony, pykło już prawie 25 godzin nad tym - na mój gust, za długo. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewer Posted January 30, 2020 Author Share Posted January 30, 2020 Ok, tak więc postarałem się trochę pospłaszczać i poupraszczać poniektóre formy, zwłszcza środek obrazka, gdzie jest największe zagęszczenie obiektów. Zgasiłem też zdeka niebo, bo zdaje mi się, że było zbyt konkurencyjne dla jaskini, która ma być numero uno. Chyba lepiej, co? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek_kane Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Zdecydowanie teraz wzrok bardziej kieruje się na jaskinię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 (edited) Fajna atmosfera, takie wrażenie starego obrazu, szczególnie jaskinia i góry w tle 🙂 Jeśli chodzi o to co można by inaczej zrobić to myślę, że przydałoby się trochę nad perspektywą popracować. Nie sądzę, żeby na tym etapie się to dało zmienić, ale może przy następnych coś pomoże 🙂 Konkretnie chodzi mi o to, że horyzont jest bardzo wysoko, patrzymy się z punku ponad namiotem i wozem. Gdyby była jakaś sugestia, że stoimy np. na skale to jeszcze ujdzie, ale tutaj obserwator najwyraźniej stoi na drodze. Czyli albo ma 4 metry wysokości albo lewituje. To powoduje, że praca nie "wsysa" tak bardzo bo punkt widzenia jest nienaturalny. Rzuciłem okiem na prace, które podlinkowałeś i spójrz na to: Horyzont jest generalnie na linii głowy, plus minus. Teren trochę pagórkowaty, ale horyzont jest gdzieś w okolicach tej linii. Może więc takie ujęcie byłoby lepsze: Ludziki dla skali. Nie wiem jaki był brief i na ile to ma być takie "obiektywne" ujęcie a na ile z punktu widzenia człowieka, ale wydaje mi się, że niższy punkt widzenia będzie lepiej podkreślał bycie w danym miejscu 🙂 Edited January 31, 2020 by SebastianSz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sewer Posted January 31, 2020 Author Share Posted January 31, 2020 Dzięki, dobry tip. Faktycznie teraz jak patrzę, to jest to takie trochę oderwane. Ludzików sobie nie podstawiałem, i to był błąd. Trochę problematyczne jest to, że to tło pod interfejs i z dołu będzie zakryte, ale z tego z pewnością dałoby się wybrnąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now