Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hejka, przymierzam się do zrobienia animacji, chciałbym pobawić się światłem oraz enviro. Model nie mojego wykonania. Dojdą pewnie poprawki topologii i inne szczegóły. Krople deszczu zarzuciłem tak o, więc na pewno będzie poprawiane bo nie odzwierciedla prawidłowo + lakier jeszcze do poprawy poleci. Ogólnie trening koncepcji/kadrowania/światła/kolorów etc. Pozdrówki!

Render 4k https://i.imgur.com/1tSs3lT.jpg

 

spacer.png

 

pssss.jpg

Edytowane przez Kir4
  • Like 3
Napisano

Dzięki wielkie 😄 Krople będą zmienione, właśnie siadam nad projektem. Krople na pewno muszą spływać i przylegać bardziej do samochodu, rzuciłem szybko w nocy clonerem sphere i wrzuciłem żeby później nie zapomnieć o wodzie 🙂

Napisano

Kolejny renderek w 4k, powoli zaczynam łapać koncept i ścieżkę 😄 Krople wody nadal nie wyglądają tak jak chcę, ale na nich skupie się już przy symulacji, musi starczyć prowizorka bo szkoda czas tracić na pojedyncze ujęcie w wypadku gdy czeka jeszcze masa roboty. Pozdrówki! 

 

spacer.png

 

YwxlpBY.jpg

  • Like 2
Napisano

Niestety sampli poskąpiłem i zbiłem z 2k na 1k i troszkę różnica jest odczuwalna szczególnie przy szklę 😞 Ale rozdziałka nadal 4k. Zastanawiam się teraz czy nie lepiej w 4k renderować z mniejszą ilością sampli i zeskalować finalnie do 2k czy od razu w 2k animację renderować z większą ilością sampli. Zapuszczę render jeszcze zanim pójdę spać z podwójną ilością sampli i zobaczę jaka różnica będzie ze szkłem. Pozdrówki!

 

WoAT3yA.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności