mw6038 Napisano 3 Sierpień 2020 Share Napisano 3 Sierpień 2020 (edytowane) Cześć pierwszy post tutaj.. tworzenie mp40 . spójrz, krytycy są mile widziani Edytowane 3 Sierpień 2020 przez mw6038 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 5 Sierpień 2020 Share Napisano 5 Sierpień 2020 (edytowane) Zwróć uwagę, że taki detal przy wypaleniu tekstur (nie wiem czy planujesz lowpoly i bake, ale na modelu samym w sobie też to nie wygląda dobrze) zupełnie Ci zginie - musisz zrobić szerszego bevela/uprościć element, skoro już na highpoly masz błędy antyaliasingu 🙂 Mam wrażenie że kształt lufy nie do końca zgrywa się z refką, warto więcej czasu poświęcić na blockout żeby złapać proporcje a dopiero potem wchodzić w subdiv i detale. Powodzenia! Edytowane 5 Sierpień 2020 przez Jedaith 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mw6038 Napisano 7 Sierpień 2020 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2020 (edytowane) @Jedaith dziękuje bardzo na rady . będzie gry model więc low poly i bake (4k). naprawię te problemy. na razie wykonany magazye i bolt assembly Edytowane 7 Sierpień 2020 przez mw6038 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milek Napisano 7 Sierpień 2020 Share Napisano 7 Sierpień 2020 O detal dbasz widzę, będę śledził teczkę 😉 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mw6038 Napisano 14 Sierpień 2020 Autor Share Napisano 14 Sierpień 2020 Aktualizacja .. pracował nad obudową magazynu i bakelitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mw6038 Napisano 20 Sierpień 2020 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2020 Pozdrowienia!! pracował więcej na bakelitowej części środkowej i grip. Pozostało kilka drobnych zmian i części. finalizuje high poly w ten weekend. Dajcie mi znać, co myślicie ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mw6038 Napisano 6 Wrzesień 2020 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2020 Cześć nie byłem wolny ostatnie kilka dni więc nie mogłem podzielić. zrobiłem grip jeszcze raz i bo nie byłem zadowolony. zrobiłem iron sights również. high poly jest prawie gotowy ale jesli znajdziecie jakiś błąd dajcie mi znać.. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mw6038 Napisano 10 Wrzesień 2020 Autor Share Napisano 10 Wrzesień 2020 cześć zrobiłem coś renderowanie (cycles) zrobiłem low poly. tri są okolo 36k 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się