Skocz do zawartości

Teczka 3D-MW6038


mw6038

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróć uwagę, że taki detal przy wypaleniu tekstur (nie wiem czy planujesz lowpoly i bake, ale na modelu samym w sobie też to nie wygląda dobrze) zupełnie Ci zginie - musisz zrobić szerszego bevela/uprościć element, skoro już na highpoly masz błędy antyaliasingu 🙂 Mam wrażenie że kształt lufy nie do końca zgrywa się z refką, warto więcej czasu poświęcić na blockout żeby złapać proporcje a dopiero potem wchodzić w subdiv i detale.

Powodzenia!

detal1.jpg

detal2.jpg

Edytowane przez Jedaith
  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

nie byłem wolny ostatnie kilka dni więc nie mogłem podzielić.
zrobiłem grip jeszcze raz i bo nie byłem zadowolony. zrobiłem iron sights również. high poly jest prawie gotowy ale jesli znajdziecie jakiś błąd dajcie mi znać..

dzięki

MP40_wip_13.jpg

MP40_wip_15.jpg

MP40_wip_16.jpg

MP40_wip_17.jpg

MP40_wip_14.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności