Napisano 3 Sierpień 20204 l Cześć pierwszy post tutaj.. tworzenie mp40 . spójrz, krytycy są mile widziani Edytowane 3 Sierpień 20204 l przez mw6038
Napisano 5 Sierpień 20204 l Zwróć uwagę, że taki detal przy wypaleniu tekstur (nie wiem czy planujesz lowpoly i bake, ale na modelu samym w sobie też to nie wygląda dobrze) zupełnie Ci zginie - musisz zrobić szerszego bevela/uprościć element, skoro już na highpoly masz błędy antyaliasingu 🙂 Mam wrażenie że kształt lufy nie do końca zgrywa się z refką, warto więcej czasu poświęcić na blockout żeby złapać proporcje a dopiero potem wchodzić w subdiv i detale. Powodzenia! Edytowane 5 Sierpień 20204 l przez Jedaith
Napisano 7 Sierpień 20204 l Autor @Jedaith dziękuje bardzo na rady . będzie gry model więc low poly i bake (4k). naprawię te problemy. na razie wykonany magazye i bolt assembly Edytowane 7 Sierpień 20204 l przez mw6038
Napisano 20 Sierpień 20204 l Autor Pozdrowienia!! pracował więcej na bakelitowej części środkowej i grip. Pozostało kilka drobnych zmian i części. finalizuje high poly w ten weekend. Dajcie mi znać, co myślicie ...
Napisano 6 Wrzesień 20204 l Autor Cześć nie byłem wolny ostatnie kilka dni więc nie mogłem podzielić. zrobiłem grip jeszcze raz i bo nie byłem zadowolony. zrobiłem iron sights również. high poly jest prawie gotowy ale jesli znajdziecie jakiś błąd dajcie mi znać.. dzięki
Napisano 10 Wrzesień 20204 l Autor cześć zrobiłem coś renderowanie (cycles) zrobiłem low poly. tri są okolo 36k
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto