fps Napisano 14 Październik 2020 Napisano 14 Październik 2020 Factory42, z siedzibą w Londynie, poszukuje Animatora 3D z mocnym skillem technicznym w dziedzinie gier lub aplikacji real-time, do współpracy przy projektach typu Location-Based-Experience, Mixed-Reality, AR, VR. Są to innowacyjne projekty R&D, powstające we współpracy z partnerami takimi jak Magic Leap, Sky VR, Natural History Museum, Science Museum, jest to więc okazja do ciekawej i stabilnej pracy w zrównoważonym tempie, w doborowym zespole. I... tak, to nie pomyłka... Dinozaury i Roboty, w tym samym projekcie, czego chcieć więcej? 🤪https://www.factory42.uk/news Praca stała, tymczasowo zdalna (ze względu na covid), ale z możliwością pracy w biurze w centrum Londynu w przyszłości. Ze względu na interdyscyplinarny charakter projektu, oczekiwana jest solidna znajomość języka angielskiego. Więcej szczegółów poniżej, a chętnych zapraszamy do zgłaszania się tu:https://www.factory42.uk/careers =========================== Join us in creating “Dinosaurs and Robots” immersive experiences and other innovative mixed reality apps and games! Key responsibilities would include the following: SOFTWARE EXPERIENCE / EXPERTISE: Maya, MotionBuilder is a big plus, Game engines animation systems (eg. Unity, Unreal). RIGGING Creating animation rigs, both custom and Human IK based, Rigging creatures (animals, plants) and mechanical objects (robots, vehicles), Improving rigs and animation tools, working in-between departments, Skinning: good understanding of topology / deformations, Blendshapes creation and editing, Creating tools and scripts (MEL/Python). ANIMATION Creating real-time 3D animation content: characters, creatures, props, Implementing animation in-engine, Retargeting and editing animation clips, Good understanding of animals anatomy and body mechanics. GENERAL Debug problems in-engine, Problem-Solving, Troubleshooting, Willing to learn and suggest new tools and techniques. DESIRED SKILLS Professional game experience, Implementing In-Engine Animation Features, e.g. Look at Player, IK, Github or other Version Control experience, Mo-cap experience is a plus, C, C# or C++ knowledge is a plus too, Houdini rigging / procedural animation / simulations is a big plus, Has some good animation jokes 😄 Job Type: Full-time, Permanent Schedule: Monday to Friday Work remotely: Temporarily due to COVID-19
Rekomendowane odpowiedzi