Skocz do zawartości

Dodanie polygonów do modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam taki model jak w załączniku.
Jak widać - jedna ściana jest pusta (tzn. brakuje tej ściany) czy jest jakiś prosty sposób, aby ją dorobić? Czy muszę rysować ręcznie polygony poprzez "create"?

obraz_2020-10-22_234643.png

Napisano

z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie  da sie to jakos skapowac latwo 🙂 

 

poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic przednia sciane i dac modyfikator shell ktory przywroci grubosc i tylnia sciane 🙂

  • Like 1
Napisano

Dzięki! jest to jakieś wyjście.
Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, że to robi masakrę z siatki i przy okazji modelu - pewnie się sprawdza przy mniejszych dziurach.

Napisano

Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section  wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift)

Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. 

Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).

HaGz642.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności