Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam taki model jak w załączniku.
Jak widać - jedna ściana jest pusta (tzn. brakuje tej ściany) czy jest jakiś prosty sposób, aby ją dorobić? Czy muszę rysować ręcznie polygony poprzez "create"?

obraz_2020-10-22_234643.png

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 621
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie  da sie to jakos skapowac latwo 🙂    poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic prze

Posted Images

Napisano
  • Autor

Testuje właśnie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele się zdaje - tzn. działa, ale siatka jest tragedia...

Napisano

z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie  da sie to jakos skapowac latwo 🙂 

 

poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic przednia sciane i dac modyfikator shell ktory przywroci grubosc i tylnia sciane 🙂

Napisano
  • Autor

Dzięki! jest to jakieś wyjście.
Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, że to robi masakrę z siatki i przy okazji modelu - pewnie się sprawdza przy mniejszych dziurach.

Napisano

Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section  wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift)

Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. 

Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).

HaGz642.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności