Napisano 22 Październik 20204 l Witam, mam taki model jak w załączniku. Jak widać - jedna ściana jest pusta (tzn. brakuje tej ściany) czy jest jakiś prosty sposób, aby ją dorobić? Czy muszę rysować ręcznie polygony poprzez "create"?
Napisano 22 Październik 20204 l Autor Testuje właśnie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele się zdaje - tzn. działa, ale siatka jest tragedia...
Napisano 22 Październik 20204 l z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie da sie to jakos skapowac latwo 🙂 poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic przednia sciane i dac modyfikator shell ktory przywroci grubosc i tylnia sciane 🙂
Napisano 22 Październik 20204 l Autor Dzięki! jest to jakieś wyjście. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, że to robi masakrę z siatki i przy okazji modelu - pewnie się sprawdza przy mniejszych dziurach.
Napisano 22 Październik 20204 l dokladnie, przy malych dziurach jest ok, gneeralnie to co robi cap holes to tworzy Ci jeden wielki poligon. Musialbys connectem albo cutem polaczyc verty
Napisano 23 Październik 20204 l Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift) Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto