torm Napisano 22 Październik 2020 Napisano 22 Październik 2020 Witam, mam taki model jak w załączniku. Jak widać - jedna ściana jest pusta (tzn. brakuje tej ściany) czy jest jakiś prosty sposób, aby ją dorobić? Czy muszę rysować ręcznie polygony poprzez "create"?
torm Napisano 22 Październik 2020 Autor Napisano 22 Październik 2020 Testuje właśnie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele się zdaje - tzn. działa, ale siatka jest tragedia...
KLICEK Napisano 22 Październik 2020 Napisano 22 Październik 2020 z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie da sie to jakos skapowac latwo 🙂 poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic przednia sciane i dac modyfikator shell ktory przywroci grubosc i tylnia sciane 🙂 1
torm Napisano 22 Październik 2020 Autor Napisano 22 Październik 2020 Dzięki! jest to jakieś wyjście. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, że to robi masakrę z siatki i przy okazji modelu - pewnie się sprawdza przy mniejszych dziurach.
KLICEK Napisano 22 Październik 2020 Napisano 22 Październik 2020 dokladnie, przy malych dziurach jest ok, gneeralnie to co robi cap holes to tworzy Ci jeden wielki poligon. Musialbys connectem albo cutem polaczyc verty
stormwind Napisano 23 Październik 2020 Napisano 23 Październik 2020 Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift) Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się