Napisano 22 Pa藕dziernik 20204 l Witam, mam taki model jak w za艂膮czniku. Jak wida膰 - jedna 艣ciana jest pusta (tzn. brakuje tej 艣ciany) czy jest jaki艣 prosty spos贸b, aby j膮 dorobi膰? Czy musz臋 rysowa膰 r臋cznie polygony poprzez "create"?
Napisano 22 Pa藕dziernik 20204 l Autor Testuje w艂a艣nie modyfikator "Cap holes" ale na niewiele si臋 zdaje - tzn. dzia艂a, ale siatka jest tragedia...
Napisano 22 Pa藕dziernik 20204 l z checia bym sie dowiedzial czy w nowym maxie聽 da sie to jakos skapowac latwo 馃檪聽 聽 poki co jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy zeby to fixnax szybko, to wypieprzyc grubosc zostawic przednia sciane i dac modyfikator shell ktory przywroci grubosc i tylnia sciane 馃檪
Napisano 22 Pa藕dziernik 20204 l Autor Dzi臋ki! jest to jakie艣 wyj艣cie. Nie wiem jak czy to nowy, czy stary max, ale niby jest to "cap holes" tyle, 偶e to robi masakr臋 z siatki i przy okazji modelu - pewnie si臋 sprawdza przy mniejszych dziurach.
Napisano 22 Pa藕dziernik 20204 l dokladnie, przy malych dziurach jest ok, gneeralnie to co robi cap holes to tworzy Ci jeden wielki poligon. Musialbys connectem albo cutem polaczyc verty聽
Napisano 23 Pa藕dziernik 20204 l Zaznacz przedni膮 艣cian臋 (je艣li maj膮 taki sam kierunek wystarczy zaznaczy膰 jeden i z modyify section聽 wybra膰 podobne wg normali)聽, zduplikuj (przesu艅 z wci艣ni臋tym shift) Flip normals, przesu艅 na miejsce, Snaps mog膮 si臋 przyda膰.聽 Zaznacz brzegi (border), trzymaj膮c Ctrl zmie艅 na wertexy i聽zespawaj (weld).
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto