Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post tutaj. Mam pytanie dotyczące tworzenia w 3ds max. Potrzebowałbym dowiedzieć się jak można zrobić żeby w obiekcie 1 ściana świeciła? Próbowałem przez VRAYLIGHTMTL ale odrazu świeci mi cały obiekt a nie ściana czy wybrane poligony. Czy może zna ktoś jakieś rozwiązanie na taki temat?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Mi przychodzi na myśl zastosowanie materiału mutli sub object gdzie jeden z materiałów w nim zawarty to vray2sided mtl nałożony na poligony ktore mają przepuszczać światło i umieszczenie źródła światła wewnątrz obiektu (lub za jeśli to plane) lub podobnie tylko zamiast vray2sided mtl vraylightmtl juz bez światła wewnątrz

Edytowane przez jarox
Napisano

Ściana, która ma świecić: zaznacz tworzący ją poligon i zmień jego ID
Stwórz materiał MultiSub i do kanału z tym samym ID co zaznaczony poligon podepnij świecący materiał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności