Napisano 25 Październik 20204 l Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post tutaj. Mam pytanie dotyczące tworzenia w 3ds max. Potrzebowałbym dowiedzieć się jak można zrobić żeby w obiekcie 1 ściana świeciła? Próbowałem przez VRAYLIGHTMTL ale odrazu świeci mi cały obiekt a nie ściana czy wybrane poligony. Czy może zna ktoś jakieś rozwiązanie na taki temat?
Napisano 28 Październik 20204 l Mi przychodzi na myśl zastosowanie materiału mutli sub object gdzie jeden z materiałów w nim zawarty to vray2sided mtl nałożony na poligony ktore mają przepuszczać światło i umieszczenie źródła światła wewnątrz obiektu (lub za jeśli to plane) lub podobnie tylko zamiast vray2sided mtl vraylightmtl juz bez światła wewnątrz Edytowane 28 Październik 20204 l przez jarox
Napisano 20 Listopad 20204 l Ściana, która ma świecić: zaznacz tworzący ją poligon i zmień jego ID Stwórz materiał MultiSub i do kanału z tym samym ID co zaznaczony poligon podepnij świecący materiał.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto