Jacek Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post tutaj. Mam pytanie dotyczące tworzenia w 3ds max. Potrzebowałbym dowiedzieć się jak można zrobić żeby w obiekcie 1 ściana świeciła? Próbowałem przez VRAYLIGHTMTL ale odrazu świeci mi cały obiekt a nie ściana czy wybrane poligony. Czy może zna ktoś jakieś rozwiązanie na taki temat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarox Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 (edited) Mi przychodzi na myśl zastosowanie materiału mutli sub object gdzie jeden z materiałów w nim zawarty to vray2sided mtl nałożony na poligony ktore mają przepuszczać światło i umieszczenie źródła światła wewnątrz obiektu (lub za jeśli to plane) lub podobnie tylko zamiast vray2sided mtl vraylightmtl juz bez światła wewnątrz Edited October 28, 2020 by jarox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dnstudio Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Ściana, która ma świecić: zaznacz tworzący ją poligon i zmień jego ID Stwórz materiał MultiSub i do kanału z tym samym ID co zaznaczony poligon podepnij świecący materiał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now