Jacek Napisano 25 Październik 2020 Napisano 25 Październik 2020 Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post tutaj. Mam pytanie dotyczące tworzenia w 3ds max. Potrzebowałbym dowiedzieć się jak można zrobić żeby w obiekcie 1 ściana świeciła? Próbowałem przez VRAYLIGHTMTL ale odrazu świeci mi cały obiekt a nie ściana czy wybrane poligony. Czy może zna ktoś jakieś rozwiązanie na taki temat?
jarox Napisano 28 Październik 2020 Napisano 28 Październik 2020 (edytowane) Mi przychodzi na myśl zastosowanie materiału mutli sub object gdzie jeden z materiałów w nim zawarty to vray2sided mtl nałożony na poligony ktore mają przepuszczać światło i umieszczenie źródła światła wewnątrz obiektu (lub za jeśli to plane) lub podobnie tylko zamiast vray2sided mtl vraylightmtl juz bez światła wewnątrz Edytowane 28 Październik 2020 przez jarox
Dnstudio Napisano 20 Listopad 2020 Napisano 20 Listopad 2020 Ściana, która ma świecić: zaznacz tworzący ją poligon i zmień jego ID Stwórz materiał MultiSub i do kanału z tym samym ID co zaznaczony poligon podepnij świecący materiał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się