Avatar Napisano 15 Listopad 2020 Napisano 15 Listopad 2020 Cześć wszystkim. Szukam jednego rozwiązania w blenderze. Zależy mi na tym aby światło typu point light nie rozświetlało mi całego pomieszczenia. Załączam dwa screeny jeden w cycles z całym pomieszczeniem rozświetlonym, a drugie w eevee. I właśnie taki efekt jak widać na screenie w eevee chciałbym uzyskać w cycles. Bawie się obecnie nodami, ale na razie nic obiecującego nie osiągnąłem. Prosze o pomoc
EthicallyChallenged Napisano 15 Listopad 2020 Napisano 15 Listopad 2020 Możesz w zakładce Rendering pod "samples"=>"subsamples" zmniejszyć wszędzie do oporu, ale to się będzie odnosić do całej sceny, a nie do wybranej lampy.
Avatar Napisano 15 Listopad 2020 Autor Napisano 15 Listopad 2020 zależało by mi właśnie na jednej konkretnej lampie
Lucas Napisano 15 Listopad 2020 Napisano 15 Listopad 2020 Spróbuj tak: Co prawda dalej chyba zasięg światła będzie dość duży ale na pewno dużo mniejszy względem innych świateł w scenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się