Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim.

Szukam jednego rozwiązania w blenderze. Zależy mi na tym aby światło typu point light nie rozświetlało mi całego pomieszczenia.

Załączam dwa screeny jeden w cycles z całym pomieszczeniem rozświetlonym, a drugie w eevee. I właśnie taki efekt jak widać na screenie w eevee chciałbym uzyskać w cycles. Bawie się obecnie nodami, ale na razie nic obiecującego nie osiągnąłem.

 

Prosze o pomoc

untitled1.png

untitled2.png

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 728
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano

Spróbuj tak:node.JPG.0016e0eb2d575218db6baeb816c5b209.JPG

Co prawda dalej chyba zasięg światła będzie dość duży ale na pewno dużo mniejszy względem innych świateł w scenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności