Napisano 1 Kwiecień 20214 l Takie male pytanko do starych wyjadaczy - macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow? Jedyne czego sie dogooglalem to skrypt ZhCG_PolyTools ale moze jest jakies rozwiazanie w waniliowej mayi? Jak znacie inne skrypty albo miejsca gdzie takich skryptow mozna szukac to tez bede wdzieczny, bo jak chodzi o Maye jestem jeszcze zielony.
Napisano 1 Kwiecień 20214 l Nie wiem, czy o to Ci chodzi, maya ma wbudowany remesher: modeling \ mesh \ retopologize Działa jednak dość powoli, więc lepiej sprawdza się płatny plugin QuadRemesher. Względnie niedrogi, bo jeśli zapragniesz mieć go na zawsze, to kosztuje od 60$ do 100$, w zależności od licencji, a jak nie, to ~5$ miesięcznie.https://exoside.com/quadremesher/ Natomiast do szybkiego, miejscowego poprawiania siatki możesz zaznaczyć kilka loopów i wybrać "Edit Edge Flow", albo wejść w stary tryb rzeźbienia, a potem pędzel relax z linii komend: SculptGeometryToolOptions Edytowane 1 Kwiecień 20214 l przez ca mel
Napisano 27 Kwiecień 20213 l W dniu 1.04.2021 o 06:35, Nezumi napisał: Macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow? Nie wiem, czy już ogarnąłeś sobie temat, znalazłem dziś takie oto narzędzie. Jest też drugie od nich, trochę fajniejszy quad draw.
Napisano 28 Kwiecień 20213 l Autor Ogromne dzieki @ca mel! Dokladnie o to mi chodzilo co robi ziSpread! Edytowane 28 Kwiecień 20213 l przez Nezumi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto