Skocz do zawartości

Rownomierne rozlozenie vertexow/edgy


Nezumi

Rekomendowane odpowiedzi

Takie male pytanko do starych wyjadaczy - macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow? Jedyne czego sie dogooglalem to skrypt ZhCG_PolyTools ale moze jest jakies rozwiazanie w waniliowej mayi? Jak znacie inne skrypty albo miejsca gdzie takich skryptow mozna szukac to tez bede wdzieczny, bo jak chodzi o Maye jestem jeszcze zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy o to Ci chodzi, maya ma wbudowany remesher:
modeling \ mesh \ retopologize

Działa jednak dość powoli, więc lepiej sprawdza się płatny plugin QuadRemesher.
Względnie niedrogi, bo jeśli zapragniesz mieć go na zawsze, to kosztuje od 60$ do 100$,
w zależności od licencji, a jak nie, to ~5$ miesięcznie.
https://exoside.com/quadremesher/

Natomiast do szybkiego, miejscowego poprawiania siatki możesz zaznaczyć kilka loopów i wybrać "Edit Edge Flow",
albo wejść w stary tryb rzeźbienia, a potem pędzel relax
z linii komend:  SculptGeometryToolOptions
 

Edytowane przez ca mel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2021 o 08:35, Nezumi napisał:

Macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow?

Nie wiem, czy już ogarnąłeś sobie temat, znalazłem dziś takie oto narzędzie.
 


Jest też drugie od nich, trochę fajniejszy quad draw.


 


 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności