Nezumi Napisano 1 Kwiecień 2021 Napisano 1 Kwiecień 2021 Takie male pytanko do starych wyjadaczy - macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow? Jedyne czego sie dogooglalem to skrypt ZhCG_PolyTools ale moze jest jakies rozwiazanie w waniliowej mayi? Jak znacie inne skrypty albo miejsca gdzie takich skryptow mozna szukac to tez bede wdzieczny, bo jak chodzi o Maye jestem jeszcze zielony.
ca mel Napisano 1 Kwiecień 2021 Napisano 1 Kwiecień 2021 (edytowane) Nie wiem, czy o to Ci chodzi, maya ma wbudowany remesher: modeling \ mesh \ retopologize Działa jednak dość powoli, więc lepiej sprawdza się płatny plugin QuadRemesher. Względnie niedrogi, bo jeśli zapragniesz mieć go na zawsze, to kosztuje od 60$ do 100$, w zależności od licencji, a jak nie, to ~5$ miesięcznie.https://exoside.com/quadremesher/ Natomiast do szybkiego, miejscowego poprawiania siatki możesz zaznaczyć kilka loopów i wybrać "Edit Edge Flow", albo wejść w stary tryb rzeźbienia, a potem pędzel relax z linii komend: SculptGeometryToolOptions Edytowane 1 Kwiecień 2021 przez ca mel 1
ca mel Napisano 27 Kwiecień 2021 Napisano 27 Kwiecień 2021 W dniu 1.04.2021 o 08:35, Nezumi napisał: Macie jakis patent na szybkie rozlozenie w rownych odstepach edgy/vertexow? Nie wiem, czy już ogarnąłeś sobie temat, znalazłem dziś takie oto narzędzie. Jest też drugie od nich, trochę fajniejszy quad draw. 1
Nezumi Napisano 28 Kwiecień 2021 Autor Napisano 28 Kwiecień 2021 (edytowane) Ogromne dzieki @ca mel! Dokladnie o to mi chodzilo co robi ziSpread! Edytowane 28 Kwiecień 2021 przez Nezumi 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się