Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Gitara


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sratzch
Napisano

Wzorowałem się na gitarze mego brata

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jakaś taka rozciągnięta mi się wydaje, a tak pozatym to mógłbym skopiować komentarz z Twojego wątku "Pojazd 3D: Średnie działo pancerne SU-100" bo uwagi te same.

Napisano

1/ na podłogę wrzuć lepszą texturę Hi-res dołoż bump-map i lekkie odbicie

2/ z tyłu przydałaby się jakaś listwa przypodłogowa (jak realizm to realizm)

3/ włącz na powierzchi gitary refleksy raytracing+backgrund (do backgrundu możesz użyć jakieś textury HDRI - on są naprawde ładne - używam ich nawet wtedy gdy nie używam radiosity)

4/ na powierzchni gitary ustaw lekki bumpmap (ok 1-2%) chropowatości o małej fakturze (poniżej 1 mm) + pumpmab o dużej fakturze (ok 10%) przecież nie ma gitary która ma idealnie gładką powierzchnię!!! Chodzi o to żeby nie odbijało jak lustro.

5/ na gitarę faktura drewna (ale tylko ok 30-50 %) przecież to nie ma być klocek drewna!!!

6/ ściana j/w tzn. Hi-res textura+bumpmap

Narazie tyle. Oczywiście to końcowa praca.Może Ci się będzie chciało dalej poprawiać ale to w WIPie.

Pozdr.

Napisano

Myślę że powinieneś poprawić proporcje korpusu gitary w staosunku do gryfu. Gryf powinien być szerszy i przysunięty bliżej przystawek. To tak co na pierwszy rzut oka. Sam rysuję swoją gitarkę ale coś ciężko skończyć.

Pozdr

Napisano

Proporcje leżą, korpus strasznie kanciasty i gryf też...

Materiał gitary źle wygląda, a tekstury ściany i podłogi zupełnie nie pasują :/

A no i jeszcze osprzęt powinien być chromowany!!!

 

P.S. Przypominam swoją pracę o podobnej tematyce! ;] (link w podpisie)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności