Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Gitara


Gość Sratzch

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1/ na podłogę wrzuć lepszą texturę Hi-res dołoż bump-map i lekkie odbicie

2/ z tyłu przydałaby się jakaś listwa przypodłogowa (jak realizm to realizm)

3/ włącz na powierzchi gitary refleksy raytracing+backgrund (do backgrundu możesz użyć jakieś textury HDRI - on są naprawde ładne - używam ich nawet wtedy gdy nie używam radiosity)

4/ na powierzchni gitary ustaw lekki bumpmap (ok 1-2%) chropowatości o małej fakturze (poniżej 1 mm) + pumpmab o dużej fakturze (ok 10%) przecież nie ma gitary która ma idealnie gładką powierzchnię!!! Chodzi o to żeby nie odbijało jak lustro.

5/ na gitarę faktura drewna (ale tylko ok 30-50 %) przecież to nie ma być klocek drewna!!!

6/ ściana j/w tzn. Hi-res textura+bumpmap

Narazie tyle. Oczywiście to końcowa praca.Może Ci się będzie chciało dalej poprawiać ale to w WIPie.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że powinieneś poprawić proporcje korpusu gitary w staosunku do gryfu. Gryf powinien być szerszy i przysunięty bliżej przystawek. To tak co na pierwszy rzut oka. Sam rysuję swoją gitarkę ale coś ciężko skończyć.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proporcje leżą, korpus strasznie kanciasty i gryf też...

Materiał gitary źle wygląda, a tekstury ściany i podłogi zupełnie nie pasują :/

A no i jeszcze osprzęt powinien być chromowany!!!

 

P.S. Przypominam swoją pracę o podobnej tematyce! ;] (link w podpisie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności