Gość Sratzch Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Wzorowałem się na gitarze mego brata
Vorek Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 jakaś taka rozciągnięta mi się wydaje, a tak pozatym to mógłbym skopiować komentarz z Twojego wątku "Pojazd 3D: Średnie działo pancerne SU-100" bo uwagi te same.
Gość Savoy Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 1/ na podłogę wrzuć lepszą texturę Hi-res dołoż bump-map i lekkie odbicie 2/ z tyłu przydałaby się jakaś listwa przypodłogowa (jak realizm to realizm) 3/ włącz na powierzchi gitary refleksy raytracing+backgrund (do backgrundu możesz użyć jakieś textury HDRI - on są naprawde ładne - używam ich nawet wtedy gdy nie używam radiosity) 4/ na powierzchni gitary ustaw lekki bumpmap (ok 1-2%) chropowatości o małej fakturze (poniżej 1 mm) + pumpmab o dużej fakturze (ok 10%) przecież nie ma gitary która ma idealnie gładką powierzchnię!!! Chodzi o to żeby nie odbijało jak lustro. 5/ na gitarę faktura drewna (ale tylko ok 30-50 %) przecież to nie ma być klocek drewna!!! 6/ ściana j/w tzn. Hi-res textura+bumpmap Narazie tyle. Oczywiście to końcowa praca.Może Ci się będzie chciało dalej poprawiać ale to w WIPie. Pozdr.
Arthi76 Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Myślę że powinieneś poprawić proporcje korpusu gitary w staosunku do gryfu. Gryf powinien być szerszy i przysunięty bliżej przystawek. To tak co na pierwszy rzut oka. Sam rysuję swoją gitarkę ale coś ciężko skończyć. Pozdr
zbuffer Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Proporcje leżą, korpus strasznie kanciasty i gryf też... Materiał gitary źle wygląda, a tekstury ściany i podłogi zupełnie nie pasują :/ A no i jeszcze osprzęt powinien być chromowany!!! P.S. Przypominam swoją pracę o podobnej tematyce! ;] (link w podpisie)
Kuciel Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 popraw proporcje, materialy i oswietlenie :D
Rekomendowane odpowiedzi