Napisano 17 Listopad 200420 l jakaś taka rozciągnięta mi się wydaje, a tak pozatym to mógłbym skopiować komentarz z Twojego wątku "Pojazd 3D: Średnie działo pancerne SU-100" bo uwagi te same.
Napisano 17 Listopad 200420 l 1/ na podłogę wrzuć lepszą texturę Hi-res dołoż bump-map i lekkie odbicie 2/ z tyłu przydałaby się jakaś listwa przypodłogowa (jak realizm to realizm) 3/ włącz na powierzchi gitary refleksy raytracing+backgrund (do backgrundu możesz użyć jakieś textury HDRI - on są naprawde ładne - używam ich nawet wtedy gdy nie używam radiosity) 4/ na powierzchni gitary ustaw lekki bumpmap (ok 1-2%) chropowatości o małej fakturze (poniżej 1 mm) + pumpmab o dużej fakturze (ok 10%) przecież nie ma gitary która ma idealnie gładką powierzchnię!!! Chodzi o to żeby nie odbijało jak lustro. 5/ na gitarę faktura drewna (ale tylko ok 30-50 %) przecież to nie ma być klocek drewna!!! 6/ ściana j/w tzn. Hi-res textura+bumpmap Narazie tyle. Oczywiście to końcowa praca.Może Ci się będzie chciało dalej poprawiać ale to w WIPie. Pozdr.
Napisano 17 Listopad 200420 l Myślę że powinieneś poprawić proporcje korpusu gitary w staosunku do gryfu. Gryf powinien być szerszy i przysunięty bliżej przystawek. To tak co na pierwszy rzut oka. Sam rysuję swoją gitarkę ale coś ciężko skończyć. Pozdr
Napisano 18 Listopad 200420 l Proporcje leżą, korpus strasznie kanciasty i gryf też... Materiał gitary źle wygląda, a tekstury ściany i podłogi zupełnie nie pasują :/ A no i jeszcze osprzęt powinien być chromowany!!! P.S. Przypominam swoją pracę o podobnej tematyce! ;] (link w podpisie)