Nezumi Napisano 14 Luty 2023 Napisano 14 Luty 2023 Jak w temacie - czy da sie jakos uzyc shadera round corners razem z layered shader? Ze standardsurface roundcorners dziala wysmienicie - podlaczam do normal camera i tyle. Ostre brzegi bevelniete. Ale mam teraz material z kilkoma layerami i po podlaczeniu do layered shadera nic sie nie zmienia... Jest jakis trick, cos przegapilem, bug, nie da sie?..
Destroyer Napisano 14 Luty 2023 Napisano 14 Luty 2023 (edytowane) podepnij ten sam bump map node z round carnder do każdego shadera który wchodzi do layered shader Edytowane 14 Luty 2023 przez Destroyer 1
Nezumi Napisano 14 Luty 2023 Autor Napisano 14 Luty 2023 Zrobilem tak wczoraj nie dzialalo... Dzis dziala.. 🙄 Wazne ze dziala - dzieki! 1
Destroyer Napisano 14 Luty 2023 Napisano 14 Luty 2023 1 hour ago, Nezumi said: Zrobilem tak wczoraj nie dzialalo... Dzis dziala.. 🙄 Wazne ze dziala - dzieki! No bo wiesz, jak coś powiem to ma być! 🙂Tak stanowi prawo 😄 Doktryna nieomylności, mam rację nawet gdy się mylę a może nawet zwłaszcza wtedy 🙂 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się