Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, ostatnim razem bardzo spodobały mi się wszystkie feedbacki i doceniam, że mamy takie genialne forum ^^

Tak jak ostatnio bardzo proszę o krytykę mojej pracy opublikowanej na stronie:

https://www.artstation.com/artwork/PX2Bq1.

Moim głównym założeniem było wykonanie modelu jak najbardziej zbliżonego wizualnie do conceptu oraz uniknięcie kardynalnych błędów. Zdaję sobie sprawę, że teksturowanie i renderowanie mogło pójść lepiej, ale moje umiejętności i podgląd w różnych programach utrudniają dopasowanie całości.

Będę wdzięczna za każdą konstruktywną krytykę pod względem technicznym i wizualnym ^^

Napisano

Jak modelig poszedł całkiem blisko konceptu (po za głową), tak textury odleciały zbyt daleko IMO 🙂 

1) Skóra - te rozbielenia / wypalone światło są zbyt mocne. Wygląda to jak by ktoś wziął aerograf i zaczął malować białą farbą - wygląda to jak by na teksturę ktoś nałożył gausian blura.

2) Tatuaże - kolejny raz za mocny efekt. Na koncepcie te białe plamy są nieco subtelniejsze.

Ale modeli nawet niezły, więc spoks 🙂👍

 

  • Like 1
Napisano
8 godzin temu, Mortom napisał(a):

Jak modelig poszedł całkiem blisko konceptu (po za głową), tak textury odleciały zbyt daleko IMO 🙂 

1) Skóra - te rozbielenia / wypalone światło są zbyt mocne. Wygląda to jak by ktoś wziął aerograf i zaczął malować białą farbą - wygląda to jak by na teksturę ktoś nałożył gausian blura.

2) Tatuaże - kolejny raz za mocny efekt. Na koncepcie te białe plamy są nieco subtelniejsze.

Ale modeli nawet niezły, więc spoks 🙂👍

 

Niestety render trochę mi podbił tatuaże, w Substancie wyglądało znośnie i robiłam efekty przetarcia, spróbuję trochę je przytonować. Na body były nawet odbite z projection, a na twarzy bardziej samym kolorem.

Z teksturowania jestem trochę gorsza, widzę różnicę w kolorach ale wciąż jakoś trudno 🙊 dla mnie perfekcja to zawsze concept. Jeszcze nie udało mi się zrobić modelu bez zarzutu wyglądającego jak concept. Jak na pierwszy raz widzę, że więcej mi brakuje z teksturowania.

Napisano
8 godzin temu, KLICEK napisał(a):

Star Wars Togrutatu jest bardziej 3d niz na finalnym renderze, ktory wyglada plasko jakby byl namalowany vectorkami 🙂 

Zdecydowanie to sprawa oświetlenia, które spłaszcza model na renderze. Trochę celowo zrobione, ale chętnie wypróbuję jakby poszło z normalnym ustawieniem. Vectorki bardzo lubię i podziwiam vector artystów : D więc to nawet komplement XD

Napisano

Też odniosłem wrażenie, ze to jest obrazek 2d ale nie wygląda to zbyt dobrze. 

 

Shoty z zbrusha wyglądają już duzo lepiej, chociaż  jedna noga wydaje się dłuższa - z boku i z tyłu. 

Myślę, że tkanina w biodrach zyskała by na trochę większej grubości.

  • Like 1
Napisano
4 godziny temu, michalo napisał(a):

Też odniosłem wrażenie, ze to jest obrazek 2d ale nie wygląda to zbyt dobrze. 

 

Shoty z zbrusha wyglądają już duzo lepiej, chociaż  jedna noga wydaje się dłuższa - z boku i z tyłu. 

Myślę, że tkanina w biodrach zyskała by na trochę większej grubości.

Rzut ortograficzny, faktycznie jest tak jak mówisz, widać że nogi są nieproporcjonalne, ale uważam że to wina bardziej conceptu. Nie widziałam możliwości zrobienia tego lepiej, np. żeby odchylić nogę jeszcze bardziej do tyłu : /

Co do tkaniny to zawsze lepiej wygląda jak nie jest płaska, ale nie wiem jak wtedy wyszłoby opacity albo model na postrzępionych końcach.

Mam jeszcze problem z displacement mapą wyeksportowaną z ZBrusha, ponieważ jak używam do renderowania, żeby podbić takie detale jak zmarszczki, to w zamian podbija mi wszystko razem z body. Pewnie muszę wyeksportować z wyższego subdiva, ale jeszcze nie próbowałam.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności