Don Pedro Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Mam pytanie : Czy wie ktos jak nakladac tekstury na obiekt i moglby mi to napisac co i jak krok po kroku ? Z gory dziękuje
Vorek Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 Ten temat był już powtarzany tyle razy na forum że już przestałem liczyć.... Nawet niedawno był wątek, przeszukaj forum...
luisam Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 ja robię to tak : jeżeli masz już gotową teksturkę wybierasz utilities w panelu bocznym ( jest po prawej) i otwierasz przeglądarkę asset browser, znajdujesz swoją teksturę i poprostu przeciągasz ją na obiekt który chcesz to jest najprostszy sposób jeżeli nic nie chcesz więcej robić z teksturą pozdro
Mulczas Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 w 3ds maxie jest cos takiego jak "help" a w "help" jest cos takiego jak "texturing & lightning". sa jeszcze tutoriale... p.s. a na forum jest cos takiego jak "szukaj", ew. dzial "texturing&lightning" i "faq"... p.s2. a moze ja sie nie znam...
_michal Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 ja robię to tak : jeżeli masz już gotową teksturkę wybierasz utilities w panelu bocznym ( jest po prawej) i otwierasz przeglądarkę asset browser, znajdujesz swoją teksturę i poprostu przeciągasz ją na obiekt który chcesz to jest najprostszy sposób jeżeli nic nie chcesz więcej robić z teksturą pozdro Nie potrzebujesz Asset Browsera, to działa nawet z Total Commandera, czy zwykłego exploratora windows.
veri_jr Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 1.Okienko obsługi materiałów otwierasz naciskając "m". 2.Kliknij na kwadrat zaznaczony poniżej: 3.Otworzy się okno "Material/Map Browser". Z listy wybierz bitmap (kliknij podwójnie). 4.Wybierz z dysku odpowiednią grafikę i wczytaj ją. 5.Menu materiałów zbudowane jest kilkupoziomowo. Naciśnij tutaj: 6.Ponownie wykonaj pkt. 2 a po nim 5 by zrozumieć zasadę przechodzenia z niższego poziomu menu do wyższego i odwrotnie. 7.Teraz naciśnij na mały przycisk na którym namalowano kostkę w deseń szachownicy. 8."Złap" myszką kulkę na której widoczna jest twoja textura i zwolnij przycisk myszki dopiero po najechaniu na swój obiekt (metoda drag&drop) 9.Wyłącz material editora i przejdź do swojego modelu. 10.Jeśli jest zaznaczony kliknij kolejno w dwa pokazane punkty: Pierwszy otwiera panel modify, a drugi rozwija listę modyfikatorów. 11.Wybierz z listy "UVW Map" 12.Do wyboru masz kilka sposobów texturowania: poćwicz z nimi i poeksperymentuj. Staraj się też bawić różnymi wartościami*, gdyż mają one spory wpływ na to jak dany materiał "leży" na obiekcie. *-mówię głównie o tym:
Marcin Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 zatrudnicie przedszkolanke ? ja nie wiem czy ludzie sa slepi czy leniwi ale zanim trafili na to forum musieli przejsc przez strone glowna max3d a tam jak byk jest w menu "PODSTAWY" bez ktorych raczej nauka sie nie obedzie ... tak samo jak bez anglika ..
luisam Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Nie potrzebujesz Asset Browsera, to działa nawet z Total Commandera, czy zwykłego exploratora windows. napewno masz rację ale ja już się tak przyzwyczaiłem więc tak napisałem
tweety Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 ech... może zamiats wrzucać na forum każdy napotkany problem, poszukajcie choćby wciskając F1... gwarantuję że przy okazji dużo innych rzeczy można się dowiedzieć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się