Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wirtualna produkcja coraz śmielej wkracza do świata kinematografii, również w Polsce. Film "Kulej. Dwie Strony Medalu" to doskonały przykład, jak zaawansowane technologie mogą wspierać opowiadanie historii. Dzięki współpracy studia Veles Productions i ATM Virtual, widzowie mogą zanurzyć się w świecie legendy polskiego boksu, Jerzego Kuleja, odtworzonym z niezwykłą dbałością o detale.

Veles Productions odpowiadało za przygotowanie i realizację wszystkich scen wirtualnych, wykorzystujących Unreal Engine oraz innowacyjne narzędzia do pracy z materiałami live-action. Proces obejmował tworzenie cyfrowych scenografii, dostosowanie środowisk w czasie rzeczywistym oraz integrację tych elementów z tradycyjnym planem zdjęciowym. Efektem jest unikalna mieszanka tradycyjnego podejścia do realizacji filmu i nowoczesnych technologii, które stają się coraz bardziej istotnym narzędziem w rękach filmowców.

Twórcy filmu i partnerzy produkcji:
Reżyserem obrazu jest Xawery Żuławski, a scenariusz przygotowali Rafał Lipski i sam reżyser. Za zdjęcia odpowiadał Marian Prokop PSC, natomiast producentem filmu jest Krzysztof Terej z Watchout Studio. Wirtualna produkcja była realizowana przez Veles Productions i ATM Virtual, z Arturem Paprockim i Pawłem Stawińskim jako producentami po stronie Veles.

Ekipa techniczna Veles Productions:

Kierownik produkcji: Katarzyna Lutoborska
Chief of Technology: Martynian Rozwadowski
XR Artist: Michał Chojnowski
XR Junior Artist: Damian Szymborski
CG Coordinator: Damian Galiński
XR Engineer: Marcin Krykowski
Stype Tracking Specialist / XR Engineer: Mariusz Dzwonowski

Film jest koprodukcją Watchout Studio, ATM Virtual i Systemics New, a dystrybuowany będzie w Polsce przez NEXT FILM.

kulej3.jpeg

kulej4.jpeg

kulej5.jpeg

kulej6.jpeg

kulej7.jpeg

kulej8.jpeg

kulej9.jpeg

kulej1.jpegkulej2.jpeg

 


Zobacz cały news

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 230
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Nie chce grymasić czy cuś... ALE pogrymaszę 🙂  1) Mam wrażenie, że oświetlenie realnego planu  mocno odcina się od scen z ekranu LED.  Np scena z Mexyku.... o co kaman z tym oświetleniem? Światło

  • Toki najlepszy 🙂    A co do filmu to nie wiem ale zdjęcia z planu to jedno a jak wygląda coś po kolor korekcji i całych niewidzialnych vfxach to coś całkiem innego. Najlepiej by było z

Napisano

Nie chce grymasić czy cuś... ALE pogrymaszę 🙂 
1) Mam wrażenie, że oświetlenie realnego planu  mocno odcina się od scen z ekranu LED. 
Np scena z Mexyku.... o co kaman z tym oświetleniem? Światło słoneczne pada w plecy bohatera - na ekranie. A na planie wyraźnie pada na twarz. Bardzo to niekonsekwentnie wygląda... jeszcze zastosowanie jakiegoś soft boxa bym zrozumiał... aby doświetlić postać i twarz... ale tak mocno rysujące ostre cienie światło? 

2) Nie widzę wtapiania szczegółów planu w ekran LED. Jak patrzyłem na zdjęcia z Mando np. to scenografie bardzo ładnie wtapiały się w scenę z ekranu. Tutaj widzę mocne odcięcie od realności. 

No ale może to zupełnie inaczej wygląda w sfilmowanych kadrach i czepiam się na wyrost.

Może ogładę na netflixie jak będzie, bo ostatni film o boksie jaki widziałem to Toki III 😉 chyba.... ten co pan Stalowy bije sie z Panem Ice-T 😉 

Napisano
  • Autor

@Mortom ale to co tutaj jest na zdjęciach to chyba nie jest efekt finalny. Raczej nie. Ale to zawołam może ekipę, która to robiła tutaj 🙂

Napisano
51 minutes ago, Mortom said:

ostatni film o boksie jaki widziałem to Toki III

Toki najlepszy 🙂 

2024-11-25-17-34-38-plakat-z-filmu-rocky-III-ale-nazwa-zmeiniona-na-toki-III-Image-Creator-in-Bing.jpg

 

A co do filmu to nie wiem ale zdjęcia z planu to jedno a jak wygląda coś po kolor korekcji i całych niewidzialnych vfxach to coś całkiem innego. Najlepiej by było zobaczyć making of z planu i efekt końcowy ujęcia bo tak to można tylko zgadywać 

  

51 minutes ago, Mortom said:

Nie chce grymasić

grymaś, od tego jest to forum przecież 😄 

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Właśnie widzę ten film na prime, można zobaczyć jak to finalnie wyszło 🙂 

Dobra obejrzałem, nawet spoko film a to ujęcie z Meksyku to 5 sekund na sam koniec filmu i tylko zbliżenie jak chłop siedzi w budce telefonicznej to po co tą całą scenerię było robić to nie wiem tzn wiem jak kokpit myśliwca 🙂 

2025-01-11-03-06-10-Prime-Video-Kulej.jp

Edytowane przez Destroyer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności