adek Napisano Poniedziałek o 07:55 Napisano Poniedziałek o 07:55 Wirtualna produkcja coraz śmielej wkracza do świata kinematografii, również w Polsce. Film "Kulej. Dwie Strony Medalu" to doskonały przykład, jak zaawansowane technologie mogą wspierać opowiadanie historii. Dzięki współpracy studia Veles Productions i ATM Virtual, widzowie mogą zanurzyć się w świecie legendy polskiego boksu, Jerzego Kuleja, odtworzonym z niezwykłą dbałością o detale. Veles Productions odpowiadało za przygotowanie i realizację wszystkich scen wirtualnych, wykorzystujących Unreal Engine oraz innowacyjne narzędzia do pracy z materiałami live-action. Proces obejmował tworzenie cyfrowych scenografii, dostosowanie środowisk w czasie rzeczywistym oraz integrację tych elementów z tradycyjnym planem zdjęciowym. Efektem jest unikalna mieszanka tradycyjnego podejścia do realizacji filmu i nowoczesnych technologii, które stają się coraz bardziej istotnym narzędziem w rękach filmowców. Twórcy filmu i partnerzy produkcji: Reżyserem obrazu jest Xawery Żuławski, a scenariusz przygotowali Rafał Lipski i sam reżyser. Za zdjęcia odpowiadał Marian Prokop PSC, natomiast producentem filmu jest Krzysztof Terej z Watchout Studio. Wirtualna produkcja była realizowana przez Veles Productions i ATM Virtual, z Arturem Paprockim i Pawłem Stawińskim jako producentami po stronie Veles. Ekipa techniczna Veles Productions: Kierownik produkcji: Katarzyna Lutoborska Chief of Technology: Martynian Rozwadowski XR Artist: Michał Chojnowski XR Junior Artist: Damian Szymborski CG Coordinator: Damian Galiński XR Engineer: Marcin Krykowski Stype Tracking Specialist / XR Engineer: Mariusz Dzwonowski Film jest koprodukcją Watchout Studio, ATM Virtual i Systemics New, a dystrybuowany będzie w Polsce przez NEXT FILM. Zobacz cały news 1
Mortom Napisano Poniedziałek o 15:43 Napisano Poniedziałek o 15:43 Nie chce grymasić czy cuś... ALE pogrymaszę 🙂 1) Mam wrażenie, że oświetlenie realnego planu mocno odcina się od scen z ekranu LED. Np scena z Mexyku.... o co kaman z tym oświetleniem? Światło słoneczne pada w plecy bohatera - na ekranie. A na planie wyraźnie pada na twarz. Bardzo to niekonsekwentnie wygląda... jeszcze zastosowanie jakiegoś soft boxa bym zrozumiał... aby doświetlić postać i twarz... ale tak mocno rysujące ostre cienie światło? 2) Nie widzę wtapiania szczegółów planu w ekran LED. Jak patrzyłem na zdjęcia z Mando np. to scenografie bardzo ładnie wtapiały się w scenę z ekranu. Tutaj widzę mocne odcięcie od realności. No ale może to zupełnie inaczej wygląda w sfilmowanych kadrach i czepiam się na wyrost. Może ogładę na netflixie jak będzie, bo ostatni film o boksie jaki widziałem to Toki III 😉 chyba.... ten co pan Stalowy bije sie z Panem Ice-T 😉 1
adek Napisano Poniedziałek o 16:11 Autor Napisano Poniedziałek o 16:11 @Mortom ale to co tutaj jest na zdjęciach to chyba nie jest efekt finalny. Raczej nie. Ale to zawołam może ekipę, która to robiła tutaj 🙂
Destroyer Napisano Poniedziałek o 16:27 Napisano Poniedziałek o 16:27 (edytowane) 51 minutes ago, Mortom said: ostatni film o boksie jaki widziałem to Toki III Toki najlepszy 🙂 A co do filmu to nie wiem ale zdjęcia z planu to jedno a jak wygląda coś po kolor korekcji i całych niewidzialnych vfxach to coś całkiem innego. Najlepiej by było zobaczyć making of z planu i efekt końcowy ujęcia bo tak to można tylko zgadywać 51 minutes ago, Mortom said: Nie chce grymasić grymaś, od tego jest to forum przecież 😄 Edytowane Poniedziałek o 16:35 przez Destroyer 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się