martin-flash Napisano wczoraj o 13:03 Napisano wczoraj o 13:03 Mam problem z importem animacji w pliku FBX z 3ds MAX do iClone8. Po imporcie animacja się rozwala, powxtają flipped normals w wielu obiektach. Gdy importuję pozostałe statyczne obiekty to nie ma problemu. Jak to zrobić? Załączam film.
kengi Napisano wczoraj o 13:36 Napisano wczoraj o 13:36 A sprawdziłeś czy w 3dsmax normalki nie są jednak flipnięte? (nie oglądałem twojego filmiku, za długi) ale viewport nie zawsze prawdę ci powie... https://polycount.com/discussion/123294/3dsmax-how-to-check-normals
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się