Napisano 22 Luty22 Lut cześć, od lat imponuje mi rysunek architektoniczny. kilka podejść do kursów pozostawiało pytanie bez odpowiedzi - co czyni obraz przekonującym? niezależnie od detalu lub uproszczeń, pewne ilustracje wciągają widza głębią relatywnie łatwo odróżnić udany rysunek od płaskiej, wymęczonej ryciny - dlaczego? próbując zgłębić ten temat, inspirujące są kompozycje malarskie i miniatury notan - staram się połączyć oba podejścia aby zrozumieć, co leży u podstaw interesującego kadru po za geometrią i równowagą plam w ramach obrazu, balans tonalny zdaje się kluczowy ilość czerni i bieli wydaje się drugorzędna, do hierarchii półtonów zamierzam wrzucać studia kompozycji, dwu-tonalne szkice lub ukończone wizki godziny gapienia się na fotografie ansela wzbudziły przymus czarno-białego medium z góry dzięki za wskazówki i wkład waszej wiedzy reprodukcja fotografii - Fran Parente; NY layers 04 Edytowane 22 Luty22 Lut przez polka dot
Napisano 17 Marzec17 Mar Autor cześć, wklejam tym razem serię winiet - zamysłem była seria ujęć od wejścia do mieszkania, przez część dzienną kończąc na tarasiemeble - kengo kuma, arne jacobsen, oskar zięta, kettalstylizacja - aman interiorsjakie macie doświadczenia z kwadratowym formatem? dla mnie było to wyzwanie. pasowało jednak do koncepcji zamknięcia całości w formie 'storyboardu'. starałem się zachować sekwencję tonów od ciemnego do jasnego, choć wątpę że się udało
Napisano 17 Marzec17 Mar Dobrze to wygląda, świetny klimacik :)Czy to jakiś hotel nad polskim morzem? :>
Napisano 17 Marzec17 Mar Wygląda świetnie, bardzo płynnie przechodząca skala szarość, jest w tym taka przyjemna dla oka "miękkość" :) 19 minutes ago, blazejbobek said:Czy to jakiś hotel nad polskim morzem? :>wiele na to wskazuje :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto