Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 134
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź! No właśnie chodzi o takie pełne 360 w każdej osi... Płynny obrót, możliwość obejrzenia obiektu z każdej strony, nawet od dołu i z góry, zoomowanie. 

Napisano

możesz to zerobić tą metodą zer zdjećiami tylko robisz tyle rednerów po sferze dookoła i w zależności od ich ilości masz taki przeskok między jednym dostępnym katem a drugim. Na plus jakosć mozę być tak dobra jak tylko hcesz i możesz, na minus nie będzie idealne gładko. 

Inny sposób to 3d jak w gamedevie np marmoset, sketchfab czy podobne systemy 

https://sketchfab.com/3d-models/racing-spaceships-7f5e077e1f1b4973a22d8fb12523b080

albo jakiś gussina splatter

https://repo-sam.inria.fr/fungraph/3d-gaussian-splatting/

 

Napisano
  • Autor

Sketchfab odpada niestety, gaussian splatting też. Finalnie użyłem na szybko GLB, ale materiały wyglądają kiepsko. Faktycznie na razie nie ma jak pokazać takiego modelu inaczej niż za pomocą kilkudziesięciu renderów. Może pokminię coś w UE5... Bo ten kotlet odgrzewa się co jakiś czas i może się przydać na później.

Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności