Napisano 24 Luty24 Lut Siema, Czy wiecie, jak zrobić render obiektu, który będzie można obracać i zoomować?
Napisano 24 Luty24 Lut Zwykle tak się to robi, albo pełne 3d z viewerem https://happyaddons.com/how-to-display-360-rotating-product-photography/
Napisano 24 Luty24 Lut Autor Dzięki za odpowiedź! No właśnie chodzi o takie pełne 360 w każdej osi... Płynny obrót, możliwość obejrzenia obiektu z każdej strony, nawet od dołu i z góry, zoomowanie.
Napisano 24 Luty24 Lut możesz to zerobić tą metodą zer zdjećiami tylko robisz tyle rednerów po sferze dookoła i w zależności od ich ilości masz taki przeskok między jednym dostępnym katem a drugim. Na plus jakosć mozę być tak dobra jak tylko hcesz i możesz, na minus nie będzie idealne gładko. Inny sposób to 3d jak w gamedevie np marmoset, sketchfab czy podobne systemy https://sketchfab.com/3d-models/racing-spaceships-7f5e077e1f1b4973a22d8fb12523b080 albo jakiś gussina splatter https://repo-sam.inria.fr/fungraph/3d-gaussian-splatting/
Napisano 25 Luty25 Lut Autor Sketchfab odpada niestety, gaussian splatting też. Finalnie użyłem na szybko GLB, ale materiały wyglądają kiepsko. Faktycznie na razie nie ma jak pokazać takiego modelu inaczej niż za pomocą kilkudziesięciu renderów. Może pokminię coś w UE5... Bo ten kotlet odgrzewa się co jakiś czas i może się przydać na później. Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto