Napisano 1 Marzec1 Mar Postać 3d. Zacząłem w Zbrushu kilka lat temu, ale większość zrobiona w Blenderze. Tutaj wersja lowpoly na Sketchfabie. Nie można osadzić Sketchfabowego modelu tutaj na forum najwyraźniej. Kocie łby w geometry nodes w Blenderze:
Napisano Wczoraj o 11:48 1 dn Autor SketchfabFigurine of a doe - 3D model by tvaroogBased on an art déco statuette from 1920s. - Figurine of a doe - 3D model by tvaroogKopia figurki sprzed 100 lat. Edytowane wczoraj o 11:51 1 dn przez Tvaroog
Napisano Wczoraj o 11:59 1 dn świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiałmega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, hawiklina modelowana? zapadnięte siedzisko dopełnia całości - to do projektu, czy na zlecenie?dzięki za animkę kamyków. twój riff?jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!
Napisano Wczoraj o 21:02 1 dn Autor @polka dot6 godzin temu, polka dot napisał(a):świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzuDzięki :) Na stronie sklepu z antykami jest napisane, że ta oryginalna statuetka jest z brązu.3 godziny temu, polka dot napisał(a):w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiałRenderowałęm w Cycles. Światło to tylko dwie lampy + szare środowisko, i metaliczność materiału faktycznie ginie. I teraz się zastanawiam. Założyłem wcześniej, że te jaśniejsze plamy to mają być przetarcia w samej patynie, coś jak tutaj. Ale może to coś innego?Tak wygląda oświetlony environment mapami z Poly Haven. Dałem też trochę większy kontrast tutaj:6 godzin temu, polka dot napisał(a):mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, haNiestety, ale tekstura jest prawie w całości proceduralna :)Jedną teksturę 4096px użyłem jako punkt wyjściowy:Wiklina to wymodelowany mały fragment, a potem array modifier.6 godzin temu, polka dot napisał(a):to do projektu, czy na zlecenie?Do portfolio i na Turbosquida i CGTrader. Może zrobię wersję lowpoly jeszcze.8 godzin temu, polka dot napisał(a):dzięki za animkę kamyków. twój riff?Mój riff, ale teraz trochę mi się kojarzy z "I Got You (I Feel Good)" Jamesa Browna.8 godzin temu, polka dot napisał(a):jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!Mogę ci tyle doradzić, że tutoriale sprzed kilku lat mogą być nieaktualne. Edytowane wczoraj o 21:17 1 dn przez Tvaroog
Napisano Wczoraj o 21:10 1 dn Już miałem pytać co to za soft a tu patrzę, patrzę i kierwa to blender :D Ładnie zmienia wygląd ten skin a myślałem, że to jakiś Grasshopper :P Sarenka bardzo ładnie wyszła krzesło też niczego sobie choć do komputera to bym inne brał :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto