Napisano 1 Marzec1 Mar Postać 3d. Zacząłem w Zbrushu kilka lat temu, ale większość zrobiona w Blenderze. Tutaj wersja lowpoly na Sketchfabie. Nie można osadzić Sketchfabowego modelu tutaj na forum najwyraźniej. Kocie łby w geometry nodes w Blenderze:
Napisano Wczoraj o 11:48 1 dn Autor SketchfabFigurine of a doe - 3D model by tvaroogBased on an art déco statuette from 1920s. - Figurine of a doe - 3D model by tvaroogKopia figurki sprzed 100 lat. Edytowane wczoraj o 11:51 1 dn przez Tvaroog
Napisano Wczoraj o 11:59 1 dn świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiałmega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, hawiklina modelowana? zapadnięte siedzisko dopełnia całości - to do projektu, czy na zlecenie?dzięki za animkę kamyków. twój riff?jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!
Napisano 21 godzin temu21 godz Autor @polka dot6 godzin temu, polka dot napisał(a):świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzuDzięki :) Na stronie sklepu z antykami jest napisane, że ta oryginalna statuetka jest z brązu.3 godziny temu, polka dot napisał(a):w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiałRenderowałęm w Cycles. Światło to tylko dwie lampy + szare środowisko, i metaliczność materiału faktycznie ginie. I teraz się zastanawiam. Założyłem wcześniej, że te jaśniejsze plamy to mają być przetarcia w samej patynie, coś jak tutaj. Ale może to coś innego?Tak wygląda oświetlony environment mapami z Poly Haven. Dałem też trochę większy kontrast tutaj:6 godzin temu, polka dot napisał(a):mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, haNiestety, ale tekstura jest prawie w całości proceduralna :)Jedną teksturę 4096px użyłem jako punkt wyjściowy:Wiklina to wymodelowany mały fragment, a potem array modifier.6 godzin temu, polka dot napisał(a):to do projektu, czy na zlecenie?Do portfolio i na Turbosquida i CGTrader. Może zrobię wersję lowpoly jeszcze.8 godzin temu, polka dot napisał(a):dzięki za animkę kamyków. twój riff?Mój riff, ale teraz trochę mi się kojarzy z "I Got You (I Feel Good)" Jamesa Browna.8 godzin temu, polka dot napisał(a):jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!Mogę ci tyle doradzić, że tutoriale sprzed kilku lat mogą być nieaktualne. Edytowane 20 godzin temu20 godz przez Tvaroog
Napisano 20 godzin temu20 godz Już miałem pytać co to za soft a tu patrzę, patrzę i kierwa to blender :D Ładnie zmienia wygląd ten skin a myślałem, że to jakiś Grasshopper :P Sarenka bardzo ładnie wyszła krzesło też niczego sobie choć do komputera to bym inne brał :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto